Uncategorized

Vecito zaljubljena!

Moji drugari znaju da ja imam jedan veliki zivotni problem, a to je zaljubljenost. Zaljubljenost mi je najvaznija na svetu. Uvek sam zaljubljena u nekog. Ili mi se svidja neki decko ili mi se svidja neki komsija ili mi se svidja nas elektricar ili mi se prosto neko svidja. Trenutno sam zaljubljena u nekoliko momaka, ali mi se vrzma jedan problem u galvi. Moja najbolja drugarica Mica ima decka. On je sladak, ali je nekako mnogo dosadan. Samo ide u teretanu i vozika se na motoru. Kada se odmara onda se tetovira. Umislio je da je faca, a nije. Njegov tata je pun para, a mama mu se stalno vucara po nekim letovanjima, pa skoro da nije kod kuce. Pre neki dan sam JA predlozila da izadjemo u cetvoro Mica, on i njegova tata, posto mi izgleda da je njegov tata nekako sasvim usamljen. Posto sam ja svetska devojka, ocekivala sam da ce pristati njih dvoje, a da ce se on malo neckati, ali ispalo je sasvim obrnuto. Njih dvoje su me napali da JA, koja postujem svetinju braka, hocu da rasturim brak izmedju njegovih roditelja, a taj brak prakticno i ne postoji, posto niko od njih nije u tom braku. JA nisam imala nikakvih zadnjih namera, samo sam htela da ga malo bolje upoznam i da se covek ne oseca usamljeno, posto mu zena nije tu, a taj njegov sin kao da nije tu. Nije mi bilo jasno, sta je tu pogresno. Zasto treba iskljuciti ljude, samo zato sto su ozenjeni iz drustva. Na sve to mi je rekla “MOJA” Mica, kojoj verujem kao i sebi: “Pevacice, znam ja kako ce se to vece zavrsiti. Nikome nece biti drago.” JA, ipak, mislim da bi njemu bilo drago, jer ga je neko malo animirao i obradovao.

Zbog ljudske pakosti, ja sam odustala od toga. Sada mi je jasno, zasto su ljudi danas usamljeni. Ti ljudi, koji  su u vezi i koji imaju nekog toliko su sebicni i zatvoreni, da ne zele da iko drugi bude srecan u zivotu sem njih.

Leave a Reply

