Uncategorized

Ljubav u doba isijasa

Jutros sam vodila Ljubinu kod lekara. Ljubina je jedna moja komsinica iz bivseg kraja. Ona je baba, a mene mnogo voli, jer sam, kao sto je opstepoznato, dobra, iskrena i jednom recju super. Ona je fina, ali je mnogo dosadna. Ne znam, koliko ima godina. Ponekad mislim da ima preko 100, ali je dosadna kao da ima 250, a ponekad je super kao malo dete. Ipak, ja sam uz nju i ona me jako voli, jer sam dobra osoba, sto se kaze po difoltu. Ja nju vozim kod lekara, a cesto platim taksi i posaljem Milanku uz nju. Lakse mi je nekako da se ona bakce sa njom, a i tako nista ne radi. Da predjem JA na stvar. Ljubina ima unuka koji ima oko 35 godina. Jos se nije ozenio. Ona mi ga stalno nabacuje, a porodica je vec pocela da ga gleda cudno i da komentarise. Tako mene zainteresuje da ja vidim njega, jer ga Ljubina toliko namece.

Dodjem ja ko Ljubine, a on totalno pogubljen, bavi se kompjuterima, debeo je, pusta bradu, ali je neuredan, ima veliko doope, nesto se smeje, ima bubuljice i oziljke po licu, poceo je da celavi, vozi Kiu novu, nosi oker pantalone, nosi neke sunjalice i crnu majicu, prsti su mu debeli, nokti neuredni i crni. Jednom recju – nema para. I pitam se ja kako MENE Ljubina vidi sa njim. Posebno sto sam ja stvarno ekstra riba, da ne kazem zenska i po.

Kazem ja Ljubini da se on meni ne svidja, a ona kaze da je to nemoguce, jer se ja njemu svidjam. Ja njoj kazem: “Ljubina, Srbine, ja se svima svidjam, ali ne znaci da se i meni svi svidjaju.” Kaze meni Ljubina: “Ja sam bila u braku 35 godina. Prosli smo dobro i zlo, ratove, nemastinu, ali i bogatstvo. Izrodili smo troje zive i dvoje mrtve dece. I sta meni fali? Danas devojke, samo izmisljaju. Necu ovo, necu ono. ‘Ocu ovo, ‘ocu ono. Sta vi to hocete?” Dok sam se ja tu s njom smarala i cekala da joj neko snimi kuk, videla sam jednog slatkog tipa. Malo se ja priblizim i pogledam u njega, onako stidljivo. On mi pridje i saznam da je doveo mamu na pregled, a inace je devizni penzioner iz Nemacke. POzove me on na pice, a ja kazem: “Ljubina, evo, nasla sam tebi drugaricu, a sebi ono sto trazim”

Tako mi je Ljubinin isijas omogucio da upoznam tog super tipa, ali mislim da nece biti nista. Da li vam se nekada desilo nesto slicno? Napisite neko svoje iskustvo. Lajkujte malo ove moje blogove.

4 thoughts on “Ljubav u doba isijasa

Leave a Reply

