Uncategorized

Auto-gol

Htela sam da napisem dva bloga sa dve razlicite teme. Jedna tema je auto-gol, koji sam postigla, a druge teme se i ne secam vise, iako mi se cinilo da je vaznija od prve. Posto sam je zaboravila, a sigurno cu je se setiti, jer se u zivotu sve vraca (sve placa) ja cu vam pisati o auto-golu, koji sam postigla, a svako od vas moze da napravi takav autogol. Najpre cu vam ispricati o cemu se radi. To je mala istorija, koja je prilicno poucna za mene, ali i za sve vas. Ja sam se prosle godine upoznala sa jednim deckom. On se meni nije nesto preterano svidjao, ali je on, naravno,  potpuno otkacio za mnom. Zaljubio se do usiju. JA sam tada bila u nekoj vezi, ali iskreno receno nisam bila zainteresovana za bilo koga, a ne nesto za njega. Nas dvoje smo bili u kontaktu i ja sam mu opisala moju situaciju, ali on, naravno, nije odustajao, jer se zaljubio. Ja sam sa njim nastavila druzenje i mogu da kazem da mi se svidelo, jer je nekako bio sasvim ok. Moram da kazem da sam ja u njemu videla prijatelja sve vreme. On je nabacivao svasta, ali… ja sam ostala pri svome. Uradila sam nekoliko stvari da bih ga nekako ohladila od mene, jer nisam zelela da se nepotrebno nada. Medjutim, vremenom, on je meni poceo da se svidja i bas sam se zaljubila u njega. Ja sam uspela da ga odljubim od mene. Situacija se poptpuno preokrenula. Sada sam JA ta, koja pati za njim, a on ne obraca preterano paznju, jer sam ga ja stalno podrzavala da nadje neke devojke. Sinoc sam se cula sa njim. Ponekad se i cujemo nas dvoje. On mi je onda veselo saopstio, kako ima novu devojku. Mozete da mislite kako sam se JA osecala. Ja sam mu, naravno, rekla da je to super, ali ni malo mi nije bilo super. Posto sam ga oterala od sebe, sada moram da trpim sve to, jer sam propustila svoju sansu. Jednom je samo rekao da je nekada bio zaljubljen u mene, a da je to sada “daleko iza nas”. JA sam se samo osmehnula, a srce mi se steglo i zelela sam da pocnem da placem, ali kao sto znate, nauceni smo da ne treba da pokazujemo takva osecanja i da glumimo ponos. Moj zivot se zbog njega prilicno promenio. Prestala sam da izlazim toliko. Vise ne ulazim tako lako u veze. Prilicno sam povucena i svi moji prijatelji su primetili da se sa mnom nesto desava. Sada, kada ovo procitaju bice im jasnije. Pazite sta radite u zivotu. Auto-gol je poen za drugu stranu/ protivnika.

Ako vam se svidela tema ili imate slicna iskustva, slobodno ostavite komentar ispod. Voli vas samo vasa Pevacica, koja je u potrazi za iskrenom ljubavlju.

Leave a Reply

