Uncategorized

Pravda za sve

Iako sam tek pocela da pisem blog, on je doziveo enormnu popularnost za kratko vreme. Statistike pokazuju da imam stotine pregleda, a imam fanove cak i u Bangladesu, ali i Kanadi i Australiji. Jednostavno, moje stvaralastvo pokorava svet. Naravno, u pozitivnom znacenju, jer kod mene je glavno pravilo ljubav, pa sve ostalo dolazi za tim. “Vecito zaljubljena” – blog je imao enormnu posecenost. Iako sam popularna po prirodi, bila sam iznenadjena, jer sam naucila da budem skromna i povucena. Tako sam naucila da ne trazim mnogo, ali i da se borim za prava ljudi, biljaka i zivotinja. “Pravda za sve!” uvek to ponavljam.

Moj najbolji drug Deki je pre neki dan poceo da mi patetise oko svog bednog zivota. On je nezadovoljan, dosadan, zgodnjikav i siromasan. Ima zenu, decu i dosadan posao, koji se sprema da odperja, odn. da dobije sut kartu. I uhvati on da ispravlja sa mnom “krive Drine”. Krene da prica o masonima, templarima i multinacionalnim kompanijama. Mene te price ne zanimaju, jer dovoljno imam problema sa svojim ljubavnim zivotom i auto-golom, koji sam postigla, a ne da se bavim tim besmislenim teroijama. Nije mi jasno, ko to sedi i izmislja, a jos mi nije jasnije ko u to veruje. Nigde nisam naisla u svetu na toliko ljudi, koji veruju u te gluposti kao ovde.

Tako je on poceo mene da propituje o tome, sta ja mislim. Da me pita o Islamskoj drzavi, sto me tek ne interesuje i o pravdi. Da, pravdi? Zasto radnici moraju da pate i te slicne demagogije, koje poticu iz Rusije. Ja sam razmisljala o sadasnjem decku, na kojeg se palim i nije mi palo na pamet da ukljucim mozak u tom pravcu, ali sam shvatila da se on pravde ne bi setio da njega nije klepila nepravda. Meni se on smejao, jer sam vise puta ustajala za prava ljudi, biljaka i zivotinja, ali njega je bas bilo briga i on je i dalje jeo pljeskavice i cevape i hvalio se kako je na selu jeo jadno malo peceno prase.

Da li ste i vi takvi da se setite pravde, tek kada dozivite nepravdu? Da li ste stalno u borbi za pravdu poput mene? Mozete da ostavite koment i jednostavno napravimo diskusiju ili lepo lajkujete ovu temu.

4 thoughts on “Pravda za sve

  1. Мудро беседиш Певачице, ја кад чујем те приче о илуминатима и ХААРП-у у Барајеву почнем да се смејем и знам да имам посла са неком будалом.

    Људи треба на тебе да се угледају, да раде марљиво, да буду изузетни, а не да траже изговоре за море својих неуспеха у тим нечесовим глупостима.

    Like

Leave a Reply

