Uncategorized

Turbulento

Moj zivot je neverovatno zanimljiv. Svakog dana se nesto desava. Veoma je bogat i spoljasnji, ali i unutrasnji. Ja stalno razmisljam o necemu i ne dam sebi mira. Veceras razmisljam o slobodi, Jehovinim svedocima i sta cu sutra da obucem. Treba da idem u nesto drzavno, ne znam da li je opstina ili crkva, provericu sa Milankom, ali znam da sam videla jednog slatkog decka sa bradicom, a on govori malo kao iz Nis, pa moram da se sredim da ga malo ocaram, mada je dovoljno da se samo pojavim tamo. Ipak, odelo privlaci muskarce, pa hocu malo da ga muvam. Flert je uvek dobro dosao, zar ne? Ne znam da li je ozenjen, nisam zageldala danas, ali sam videla da je zabalavio kada je video mene zgodnu u crnoj uskoj haljini, mojim sexy sandalama i sa volumiziranom frizurom u vet letnji luk. Cak sam neobavezno stavila i jedan pramen preko lica, da ispadne onako da gledam zavodnicki. On je poludeo za mnom videla sam, a meni to nije bila namera, ali sta ja da radim kad sam – fatalna.

Necu sada da pricam puno o sebi, jer sam skromna, ali moram da malo posvetim prostor Jehovinim svedocima, jer sam danas komentarisala o okupljanju u Zagrebu. Znate da sam ja poznata mirotvorka, ali mislim da su Jehovini svedeoci u velikoj zabuni. Ja sam naivna, ali nisam navina kao oni. Uvek ih podsetim sta je bilo za vreme Drugog svetskog rata, ali oni to lako zaboravljaju. To nije zezanje. Tokom rata je postojala NDH, koja je ubijala ljude samo zbog druge religije. I to uz pomoc muslimana. Znate da sam ja zivela u Izraelu i to mi je uzasno, jer je moja najbolja drugarica nastradala u autobusu, kada je isla u skolu. Tako se ja plasim i za Jehovine svedoke. Zamislite da oni tako dodju u Zagreb, a oni ih pokupe odvezu do Save izmrcvare ih i zive, umiruce ih bace u reku, pa ce onda dolaziti do nas. Joj, kako mi je uzasno, kada samo zamislim takvu sliku. To su samo monstrumi mogli da rade.

Jedna devojka mi je objasnjavala, kako ce Bog sve srediti. Sredjuje on, ali dok on stigne do tebe, ode ti u krematorijum na pecenje, zato treba da covek misli i da ne leti naivno pod noz. Uvek se setim reci iz Ausvica: Narod, koji zaboravi istoriju, zasluzio je da mu se ponovi. Tako i ti Jehovini svedoci, ima da ih pobiju kad tad, pa nije ovaj svet izmisljan za miroljubive, odn. i ako jeste, agresivni drze primat. Jaca Nemacka, a ona je meni uvek neki vid zla. Oni su pokrenuli dva svetska rata, ko ne garqantuje da ce i treci.

Pamet u glavu i mislite ovo sto sam vam rekla. Posto vam se svidja tekst, lajkujte ga, a mozete i da date komentar. Zaboravila sam da kazem da je i papa protiv Jehovinih svedoka. Nisam se ja samo zalepila za Jehovine svedoke, vec hocu da vam kazem da smo svi mi Jehovini svedoci i da mozemo ponovo da nastradamo.

Umesto onog odvratnog pozdrava: “Za dom spremni!” Ja bih predlozila da se kaze: “Za ljubav, za mir odlucni.”

Leave a Reply

