Uncategorized

Nisam vise klinka

Pisanje bloga je odlicno. Svakome preporucujem da to radi. Kao vec ostvarena osoba, samo mi je jos falio i blog, ali fali mi i decko, ali necu da pozurujem ljubav, jer ona samo treba da se doceka. To je igra davanja i uzimanja. Ipak, ja sam prilicno opustena sto se tice ljubavi. Dovoljno mi je da izadjem negde i odmah se oko mene nadje mnogo djentlmena, koji bi zeleli da budu sa mnom. Problem se pojavio u meni. Ja sam jedna multi-talentovana osoba i problem je takvim osobama da se izraze i pokazu sta znaju, kako se osecaju i da to pretvore u umetnicko delo. Ja sa takvim stvarima nemam problema, jer sam kongenitalna umetnica. Prosto talenat za umetnost mi je urodjen i to se vidi u svakom slovu mog bloga, ali i u segmentu mog zivota.

Nalazim se na cudnoj zivotnoj prekretnici gde ne zna sta da radim. Osecam da imam toliko toga da pruzim svetu, a ipak, ne mogu to nekako da ostvarim. Ne mogu nekako da ovaj svet promenim da bude bolji i lepsi.

Da li i vi imate takav neki problem? Recite u komentaru, pa da popricamo o tome.

4 thoughts on “Nisam vise klinka

Leave a Reply

