Uncategorized

Kako me gleda

Iako sam završila sa tinejdjerskim godinama odavno, ipak, u mom sexy telu je i dalje jedna otkačena tinejdjerka. Kada sam bila devojčica ja sam mnogo radila, izlazila, zaljubljivala se, zarađivala, tako da sam se baš žestoko izduvala. Sada imam oko 25 godina (Dama sam, pa neću reći tačno.) i nekako mi prija da se malo primirim. Izlazim sva puta nedeljno, ponekad tri. Sada mi je važno da dečko ima i stila, pored skupih kola i garderobe, ali i da izađem na neko mesto primereno jednoj devojci poput mene. Svi koji me znaju, znaju da sam dobra, plemenita, ljubazna, vesela, poštena, čestita i, pre svega, atraktivna. Takva želim i da ostanem, a pošto sam super riba sigurno ću to i ostati. Eto, ja imam jednog dečka s kojim se viđam. On mi nije dečko, iako bi on voleo da bude, ali nisam baš za vezu. On je rekao da je strpljiv, a ja sam rekla da bude, ali bez garancija. Malo mi je žao, što ga držim na uzdi, i to sam mu rekla, on kaže da ja vredim, ja kažem: “Ok!”

Moj život nije nimalo lak. Bila sam velika zvezda, sada sam uspešna blogerka i zaljubljena sam u jednog dečka. Naši putevi se razilaze, ali smo prijatelji. On je sladak i veseo, a da vam ne pričam da je i bogat. Sestra mu je dosadna, mama je nekako hladna, tata je pogubljen. Ja sam mu jedini oslonac u životu. Srećom, ja sam jaka devojka i mnogi mi se dive na tome. A i treba. Gledaju me kao jednu veliku stenu o koju se lome talasi života. Koja ponosno stoji.

Danas sam išla na kafu. Moje drugarice rade, pa ne mogu da dođu, ali ja odem sama. Nije mi to problem, mada ovde u Beogradu to je uvod u katastrofu. Ja sam, ipak, devojka modernih shvatanja, odrasla na Zapadu, pa se ne obazirem mnogo na te gluposti. Ušla sam u jedan kafić u mom bivsem komsiluku. Nosila sam crnu haljinu uz telo, crne štikle i crveni ruž. Nije što sam ja, ali sam baš izgledala fatalno. Imala sam i crnu ogrlicu, a uradila sam i nokte crno-zlatno. Sva sam bila u fulu. Naručim nesić i obavezno uzmem nekoliko keksića. Volim da umačem. Sednem malo i gledam kao u onu plazmu iznad. Ne sećam se ni šta je bilo. Odjednom je ušao jedan dečko. Tačno sam osetila da je on čovek mog života, ali ja već imam čoveka mog života. To je dečko, koji mi se sviđa, a sada smo drugovi. Rekla sam sebi: “Pevačice, ti si hrabra i nezavisna. Keksić u nesić i malo se obliži!” Naravno, on me je pogledao odmah, jer sam atraktivna, ali je i kafić bio prilično pust. Ja sam nosila velike naočare i gledala sam ga da li me gleda, a on je gledao. Gledao me je tako pohotno, sa kapcima spuštenim na pola. Sivo odelo, sive cipele. Roleks. Pomislila sam da sigurno vozi neki dobar đip. NIsam se prevarila, jer je ubrzo stavio ključeve na sto. Kako sam ga samo dobro pročitala! Nisam ispala iz fazona, iako sam se prilično primirila.

Njegov pogled me je skidao. Videlo se da je zaljubljen u mene. Ja sam se malo nagnula i spustila naočare, a on je ustao i krenuo ka meni. Pitala sam se: “Sta da kažem, ako me pita da li imam dečka, a ne smem da lažem?” On je prišao. Pozdravio me je i predstavio se. Ima neko super ime, ali sam zaboravila. Pitao je da li može da sedne. Ja sam pristala i on je rekao da traži neku lepu devojku za upoznavanje. Ja nisam htela da ispadnem glupa, pa sam mu rekla: “Volim da se upoznajem.” On je rekao: “Ti si savršena.” U tom trenutku sam se setila da treba da idem na masažu, pa sam mu rekla da moram da idem, a on mi je dao vizit kartu. Treba da ga pozovem, pošto mu nisam ostavila broj.

Meni ovo miriše na brak. A vama? Ostavite komentar sta mislite.

2 thoughts on “Kako me gleda

Leave a Reply

