Uncategorized

Prava istina o mojoj ljubavi

Odlučila sam da ovde ispričam celu priču o mojoj vezi sa bivšim dečkom, kojeg često spominjem, a sa kojim sam odlučila da završim i stavim tačku, ali on se stalno vreća, bilo preko poruka, meila ili preko drugih, koji ga spominju i pitaju, da li ćemo obnoviti vezu. Često sam progonjena zbog ove veze, pa ne mogu da ispričam sve šta je bilo, nego stalno na neke preskoke. Volela bih samo da odbacite predrasude prema MENI, religiji, njemu, njegovoj porodici, pedofiliji, ljubavi i da poslusate stranu, koja je ispravna, a to je MOJA, jer sam imala iskreno srce i ljubav, a on nije, na kraju, imao ništa. Neću reći njegovo ime, ne zato što ga krijem, pošto je veza gotova, već zato što svi komentarišu i kažu da ima ime kao prašak, a on je mnogo sladak.

Ja sam se u njega zaljubila, kada sam imala 12 godina. To je bila ljubav na prvi pogled, jer je on baš sladak. On je živeo u malo siromašnijem kraju Tel Aviva, pošto su njegovi došli kasnije. On čak nije ni rođen u Izraelu, nego je rođen u Francuskoj. To, ipak, nema veze, jer on je baš sladak. Aškenaskog je porekla, a kasnije ću vam ispričati i zašto sam dolučila da ispričam priču o njemu i volela bih da čujem iskrene komentare, pošto možda je grešim u nečemu, ali ne znam u čemu. Dakle, upoznali smo se kada sam ja imala 12 godina. Moja najbolja drugarica je živela u tom kraju, pa sam išla kod nje. Čim sam ga ugledala, ja sam videla da je on dečko za mene i on je video da sam ja za njega savršena devojka i buduća žena. To se videlo. Ako se u nešto razumem, to je ljubav, a tada sam još bila i naivnija nego danas, pa sam imala istančanu intuiciju. Ni njemu ni meni ništa nije bilo važno. Viđali smo se, grlili i šetali, ali problem je bio prvi poljubac, kojem sam ga ja naučila. Ja sam imala više veza i baš sam bila iskusna, a on je bio stidljiv i mnogo sladak. On je ba prototip slatkog Jevrejina iz Francuske. Kada pomislite na nekog slatkog, onda je to on. Zgodan je i simpatičan. Ima glupe provale, ali sam mu se ja smejala, jer sam bila potpuno opčinjena njime. Gledala sam ga mojim očima i nisam znala gde se nalazim. Potpuno, potpuno zaljubljena. Posle škole sam trčala da bi smo se videli i da bih se s njim smejala, ljubila, mazila. On je radio kao pekar, pa je često bio umoran. Ponekad mu je bilo brašno na kosi i ja sam duvala u njegovu kosu da ga očistim. Nismo izlazili uveče, jer u mnoge klibove nisu hteli da me puste, pošto sam imala manje od 18 godina, što je priznaćete glupo. Kao da ja nisam živo biće koje voli zabavu. Meni to nije ni bilo toliko važno, jer sam bila zaljubljena u njega i ništa nije bilo važno. On je bio malo siromašniji, ali to mi nije bilo važno. Ceo moj svet je bio ON. On je tvrdio sa sam ceo njegov svet bila JA. I mi smo odlično funkcionisali.

Ipak, njegova porodica je počela prva da se meša. Njegova mama, koja nosi neke nakinđurene kačkete i koja se udavala sto puta je počela da se meša u našu vezi glupim komentarima oko mojih godina. Videla sam da je zlobna, ali se nisam previše mešala i nisam komentarisala. On nije komentarisao, a ja sam očekivala da on nešto kaže, međutim, tenzije su počele da narastaju, kada je u goste došao njegov ujak. Prvo moram da vam ispričam kakav je to čovek, da biste shvatili ko je on i šta je. On je jedna pokvarena, matora ulizica. On po ceo dan se samo izležava proučava Talmud i Toru i gleda kako da moj život upropasti. Oženjen je jednom ženom, koja je bolja od njega, ali koja ništa ne komentariše i rinta kao konj. Ima dve ćerke i zato voli mog bivšeg dečka i njegova dva polubrata, pošto sam vam već rekla da mu se mama sto puta udavala. Posebno voli jednog njegovog brata, sa kojim sam se ja nešto muvala, a koji je neradnik i samo piskara neke gluposti, koje ja moram da kažem da su super, zbog bivšeg dečka i koji se samo vucara po svetu, a ne znam kako i šta zarađuje i ko njega izdržava. Gledala sam na Fejsbuku njegove slike iz Australije, Norveske, Kanade i Brazila. Znam da su moj dečko i on bili u nekim zategnutim odnosima, a posebno je imao probelma sa najmlađim bratom, odn. polubratom, koji je otišao u Italiju i koji je potpuno nenormalan i otkačen. Ne mogu d aga smislim, a njega voli ovaj njihov matori, pokvareni ujak. I tako je on došao jednom kod njih i ja sam bila tu i mislila sam da je on normalan, jer sam mu se svidela. Posle razgovora sa njegovom majokm on je počeo da komentariše, kako ne mogu da se udam za njega zbog godina, a ja sam rekla da ću da ga čekam još pet godina, a onda je on počeo da komentariše da sam ja hrišćanka i da treba da tražim dečka hrišćanina. Ja sam već imala spreman odgovor, a to je i da je Isus bio Jevrejin, pa nikom ništa. On je rekao da neće blagosloviti našu vezu. Ja sam rekla da on odbacuje iskrenu ljubav. On je rekao da misli da sam ja samo neozbiljna devojka, koja juri starije muškarce, a ja sam rekla da sam ja iskusnija od njega. Rekao je da naša veza nije normalna. Da to nije prirodna razlika i da je to pedofilija. Da ja treba da tražim dečka iz svoje vere, a da je on Jevrejin i to se ne menja tako lako. Ja sam rekla da on nije nromalan.

Vidite da samo JA govorim sa tim matorim pljuvožderom. On sa francuskim naglaskom nešto tu meni peni. A moj dečko? A moj dečko? Sigurno se pitate, šta je on radio? NIŠTA!!! Ćutao je i pustio MENE da se borim za NAŠU ljubav. On je samo ćutao. Ja sam stajala kao poražena. Šta će biti sutra, kada se udam za njega. Kada dobijemo decu ili se desi neki problem? Da li će taj njegov ujak da dođe da nam rešava problem, dok ja branim našu porodicu, a on ćuti. Inače, taj ujak je umislio da nešto zna, a ja ga kidam u Bibliji, znači Tori i Talmudu. Nema on pojma. Ja sam njega pitala, šta misli o tome. Da li on misli da je naša veza nemoguća. On je samo rekao: “Pa, ne znam, šta da ti kažem, Pevačice.” i spustio je glavu. Spustio je glavu! Ja sam se pokupila i izašla napolje. Čula sam da je on nešto rekao, ali nisam razumela. Nije mi bilo važno. Trčala sam daleko kao mojoj kući. Ne mogu da vam pričam, kakva je ta noć bila za mene. Mislim da sami shvatate. Moj svet se srušio. Za mene je to bio raskid. On me je pozvao da se vidimo, ja sam rekla da nema zašto da se viđamo. Sutradan sam izašla u neki klub. Ušla sam, jer sam izgledala starije i tu sam našla nekog super dečka, biznismena, koji me je oborio s nogu. I nastavila sam dalje, kao da ništa nije bilo.

Pre par godina, stigla je meni jedna poruka da želi da me vidi. To je bio on. Ja sam saznala da se on oženio dobio dete, a oženio se ubrzo posle našeg raskida. Nekom devojkom, starijom od njega poreklom iz Italije. On je pričao odlično hebrejski, a ona je insistirala da se govori i italijanski i stalno mu je to nametala, pa je počeo da greši i na  francuskom. Počela ja da uvodi neke njene običaje i njene reči. On je shvatio šta je propustio, ali sada je bilo kasno. Mislim da me je kontaktirao 2010. godina. Sad je izledao super. Ja sam sada imala preko 17 godina, pa sam mogla da se udam za njega. Počeli smo da razmenjujemo poruke i posle smo se čuli i preko Skaipa. On je potpuno otkačio za mnom, a kako sam super, ko i ne bi. I počeo je polako da priča, kako sam ja za njega i kako hoće da napusti sve zbog mene. Nije Pevačica luda, iako sam se ponovo zaljubila. Mnogo dobro izgleda, baš onako kako želim. Saznala sam da njegova žena vuče konce i samo ga malteretira i komentariše. Ona ima oko 100 kila i smeje se kao konj. Ima konjske zube, a odvratna je i svi joj na Fejsu komentarišu slike sa porodicom, koje stalno gura, kako se lepo smeje. Ipak, njegova sestra od neke baba-tetke, šta li je rekla da je debela na nekoj slici. A, znam da je ona mene obožavala, jer se ona udala za nekog Nemca, pa su je svi prozivali, a samo ja nisam, jer podržavam ljubav.

Pošto nisam ništa htela da prepustim slučaju, ja sam angažovala moju najbolju drugaricu iz vojske Binu. Bina je trebalo da ih špijunira i da me izveštava šta se dešava, a on je to u početku temeljno radila, ali se posle zaljubila tu u neko pijanca i upropastila mi sve planove. Non-stop se muvala sa njim. I na kraju se udala.

Pre par dana sam videla na profilu njegovor ujaka, koji stalno balgoslovi ovu njegovu ženu i porodicu, a ne MENE, koja sam ga iskreno volela, da je bio u Izraelu i da je bio sa mojim bivšim dečkom kod Zapadnog zida. Ja sam šiznula. On je još uvek sa tim matorim pkvarenjakom u kontaktu. Taj matori je u Francuskoj i maže li pare, maže li svojim trabunjanjem. A ovaj moj, kao hteo je da se vidimo. Da ja zapucam iz Srbije u Tel Aviv. Rekla sam mu pre neki dan, po šesti put “NE!”

Želela bih da čujem vaše mišeljnje i da slobodno napišete komentar i pitate za dodatne detalje.

4 thoughts on “Prava istina o mojoj ljubavi

  1. Talmud i Tora isključuju moderne pevačice zbog numeričkog sadržaja reči moderna i reči pevačica.. ako si pri tom još i žensko.. drugačije nije moglo ni da bude. Inače bivši dečko je još mlada da bi shvatio kakve implikacije postoje kad ne slušaš svete spise. Recimo tražio ti je šest puta a šestica je u polukvadratu da konjukcijom tako da su aspekti nepovoljni. Da je to znao ne bi ti tražio šest već odmah za redom i sedam osam devet i sve tako do dvanaest jer se tek sa 12 otvara mogućnost ali samo mogućnost. Sad nešto zavisi i od tebe. Recimo u kojoj kući ti je riba.

    Like

Leave a Reply

