Uncategorized

Zamenjene uloge

Pre godinu dana sam se upoznala sa jednim dečkom, koji je promenio moj život. Nisam nikada verovala da nešto takvo može da se desi MENI, ali desilo se. Sto kažu: I najjaci pokleknu. Ipak, ta ljubav nije bila na prvi pogled. On se zaljubio u mene. Ja sam čvrsto odlučila da se ne zaljubljujem ni u koga, jer me je zaljubljivanje jako ubilo. KO je pratio moja dela na forumu Krstarice zna, koliko sam bila zaljubljena nekoliko puta i da mi se još neki vrzmaju po glavi. U to vreme sam se muvala sa bivšim dečkom iz Izraela. On je želeo da obnovimo vezu. O ovom dečku nisam pisala, jer nisam želela da se zaljubim. On je bio tako uporan, tako simpatičan. Verujte mi da mi je malo teško, kada se svega setim, jer se mnogo stvari dogodilo. Iznenadio se kada je čuo da sam nevina i rekao je da će on biti prvi i jedini. Bio je tako siguran u sebe, a i ja u sebe. Jednostavno: NE! Izlazili smo. On je baš bio pažljiv. Ja sam stvarno u njemu videla, baš finog dečka, ali sam mu uvek jasno govorila, da od naše veze nema ništa. Konačno sam posle nekoliko meseci uspela da to što bezbolnije prekinem. Iskreno da vam kažem, moja namera je bila da ga nikako ne povredim. Nisam želela, jer nije zaslužio. On je, po prirodi, nesiguran i ima mnogo mana, koje ne zna da sakrije i to je ono, pto je stvarno lepo kod njega. NIje bitan izgled, ni to što je bogat. On je normalan. On je čovek…

Iskreno, ne mogu više da vam pišem, jer mi se baš, baš svideo. Malo mi je teško. Daaa… sve se promenilo. On se odljubio, a JA sam se zaljubila.

Leave a Reply

