Uncategorized

Kako se udati?

Ležim u mojoj devojačkoj sobi. Obučena sam u roze bokserice i roze majicu sa crnom čipkom. Vruće mi je. Očekivala sam više od kiše, ali ništa. Ne volim da palim klimu, jer nije prirodno. Ja sve volim prirodno. Kod mene nema, ni silikona i hilurona, ni veštačkih sokova. Jedino imam neku odeću od veštačke kože, pošto sam veganka. Jako se borim za prava životinja, iako su neke jako dosadne. Ipak, žao mi ih je. A i nekako krzno od tih jadnih bića je nekako i nekvalitetno. Ma, da ne pričam o tome.

Moja kućna pomoćnica Milanka je sebi zadala zadatak da me uda po svaku cenu. Ona misli da devojka, cim pređe 25 godina, postaje baba-devojka. Kada sam imala 19 godina, ona me je upoznala sa nekim njenim rođakom iz Barajeva ili Kraljeva. Taj dečko je bio dosadan i bubuljičav. Onda me je upoznala sa nekim dečkom iz Obrenovca. Ja, inace, brkam Barajevo, Kraljevo, Obrenovac i Bogatić. Oko tih mesta se vrti njen život. Uglavnom, taj dečko je bio visok dva metra i težak dva kilograma. Nije to ni strašno, strašno je, što je on neki kompjuteraš, koji ima neki digitron. Kad je video moj mobilni sa ušima, mislio je da su to zvučnici, a to je bila samo maska. Mislim, da sam vam dovoljno rekla. Imala je još ponuda i neki “iz Nemačku”. Ja sam samo bila ljubazna i ispratila ih, kad sam videla s kim imam posla.

Večeras je peglala, pa se nekako dovukla do moje sobe, pošto sada živim u stanu, koji je mali i stalno je tu negde. Tako je pričala, kako treba da se udam i da nađem dečka, a znate da sam zaljubljena u tog dečka. I ja sam je pitala, šta ja treba da uradim, da bih se udala. Rekla sam da me niko neće. Ona mi je rekla, da treba da putujem i stavljam slike na Instagram. Kaže da momci vole da vide lepu devojku. I svi se slikaju sa putovanja da se vidi da su bili negde i imaju pare.

Ja sam joj rekla, da ja imam pare i da ne treba da se reklamiram. Pišem i blog, a ona je rekla da je bolje da pišem blog pod nazivom “Kuhinja”. POčela je da prila brzo i da mrsi i da plače. Nisam mogal više da je slušam, ali sam se zapitala: “Da li sam ja na brodu, koji putuje za ludnicu sa svim putnicima?” Mislim da, ako jesam Milanka je sigurno kapetanica.

Ako imate nešto da dodate, slobodno recite u komentaru.

Leave a Reply

