Uncategorized

Kompas – Compas

Najbolje pitanje, koje sebi mogu da postavim sada da opiše moju situaciju i ličnost je: “Gde se ja to nalazim?” Mogla bih da dodam jos dva upitnika, jer mi bas toliko i treba da se čujem kada se pitam. Kakva je to ljubav, koja vam poremeti sistem vrednosti i sve ono u što ste verovali, da ne kažem čvrsto splasne i skoro nestane. Jedan moj najbolji drug mi je rekao: “Pevačice, ja se više ne zaljubljujem.” Ja mu nisam verovala da je to moguće. Ne verujm ni sada, ali šokušavam nekako da stavim tačku na to. Da se ne zaljubljujem, jer je vrlo pogubno po mene. Izgleda da nisam dovoljno sposobna da se nosim s tim.

Niko ne primećuje da sa mnom nije nešto u redu, ili nikog ne zanima, ali moja duša gori. Naivno sam verovala da sam dovoljno jaka da me ništa ne može p(r)otresti. Mislila sam da znam ko sam. Mislila sam da znam, šta želim. Mislila sam, da samo ja mislim. Misle i drugi. Ponoviću da još jednom čujem, pa se možda nekako i zalepi za mene: Više se neću zaljubiti.

Leave a Reply

