Uncategorized

Nesto novo!

Nisam pisala nekoliko dana i već se mnogi od vas bune: “Cico, pa gde si?”, “Pevačice, zašto si bez glasa?”, “Kraljice, moraš malo da nam napišeš nešto!” Kao što znate, ja sve vas volim i shvatam ozbiljno, zato sam odlučila da napišem pod hitno jedan blog. Ne volim da me ljudi čekaju, ali ni ja njih da čekam. Odlučila sam da ovaj blog bude o jednom mom bivšem dečku, koji voli da se predstavlja kao tačan, a u stvari, je on samo jedan davež, koji glumi Nemca.

Na prostoru Balkana postoji jedno veoma usađeno mišljenje o Nemcima kao narodu, koji je precizan i tačan. NIsu oni ništa posebno precizni i tačni, samo su normalni. Onda neko tako voli da predstavi da je sve “pod konac” i onda se oseti kao Nemac. To su te sitne duše i pripadnici malih naroda frustrirani svojim niskim položajem, ali čineći to daju sebi nekako na značaju. Kada nešto završe ponosno podignu glavu i misle u sebi da se zaslužili dva spomenika u centru nekog grada, koji nije Priština, pošto tamo ko dobije spomenik, bolje mu je da se pokrije ušesima. To su te “naše Švabe”. Sitne duše i paćenici.

A sada o mom, srećom, bivšem dečku. On je tako umislio da je nešto sav German. To sam viđala i kod Hrvata iz razumljivih razloga, a i on je imao neko hrvatsko poreklo, tako da je to podaništvo nekako razumljivo. I ja sam se smuvala sa njim, jer mi je bilo dosadno. On je stalno išao u teretanu. Tamo je nešto paradirao u nekoj skupoj odeći i izigravao neki niov i gospodina. Meni je bio mnogo smešan. I smuvala sam se sa njim da bih ga zezala, ali on je bio toliko glup da nije shvatio ni da smo u vezi. Kad sam ga uštinula za dupe, on se sav izgubio. Srećom, nevina sam, pa ga nisam štipnula za nešto drugo, možda bi se rasplakao. I mi se dogovorimo da izađemo. Inace, njegovi roditelji su bogati, pa da znate, zašto sam uopšte imala posla sa njim. On se predstavio kao nešto precizan i “sav Deutsch”. Naivna po prirodi i čistog srca sam poverovala, jer nisam tada dugo živela i Srbiji. Trebalo je da se nađemo u 7 da idemo da gledamo neki film, za koji je on rekao da je dobar. Ja sam došla u dva minuta do 7, a njega nema. Sačekam ja do 7 i tri, ali njega nema. Ja se lepo pokupim odem kući. On mene napadne, kako sam ja došla kasno, iako je on kasnio i ne znam ni da li se pojavio. I, pri tom, on mene napadne kako sam neprecizna, iako sam JA ta, koja dolazi iz društva gde je tačnost prilično cenjena i tako sam naučila sve to. Strašno. Još jednom sam tako pustila da me ispali, ali sam ga sačekala sledećeg puta dok nije došao, a onda sam mu opalila šamar i pljunula ga.

Ako i vi imate iskustva sa nekim sličnim podelite ovde s nama.

Leave a Reply

