Uncategorized

Ni levo, ni desno, nego pravo

Poznato je da sam zgodna i realna devojka, koja stoji sa obe noge na zemlji. Ipak, sada nisam. Zante da sam zaljubljena u jednog dečka, bla, bla. Mrzi me da ME podsecam na sve to. Bila sam na putovanju u Grčkoj. Htela sam da pobegnem od ljubavnih problema. Jednog dana sam se spakovala u moj roze auto, napunila benzin i plin, jer sam ekološkinja i zaputila se ka Grčkoj. Zašto ka Grčkoj, a ne na Maltu? Prvo, Malta je ostrvo, a moj Pežo nije amfibija. Drugo, do Malte je dalje. Treće, u Grčku se idem samo auto-putem, pa se brže stigne. Nisam znala, ni kuda ni gde. Sela i vozi. Drugarice su mi rekla da sam luda. Drugovi su se ponudili da idu sa mnom, a ja sam želela da odem sama. Kada sam ušla u Grčku, bila sam sigurna da je to dobra odluka, što sam pobegla tamo. Ubrzo sam otišla do Atine, kod mog najboljeg druga Peđe. NAs dvoje se znamo dosta dugo. Hteo je da budemo u vezi, ja nisam htela, jer je nekako bio naporan, ali je bio sladak. Ispostavilo se da je on super od kada se ne muvamo i da se nabildovao i super izgleda. Tako sam otišla kod njega, očekujući da će se rešiti neki problemi, ali danas se ništa nije rešilo.

Šta da vam kažem? Ja vas ne lažem.

Leave a Reply

