Uncategorized

Muško! Muško mi treba!

Kao poznata teatrološkinja i kinematografkinja dvoumila sam se da li da stavim naslov “Mlađi, treba mi neko malo mlađi” ili ovaj “Muško! Muško mi treba!” ipak sam se odlučila za ovaj drugi, jer je nekako inteligentniji. Poznata sam po oštrom jeziku i svi se tresu od moje kritike, ali ne zato što sam stroga, već zato što sam iskrena i raskrinkavam lažne umetnike, a podržavam prave. I ne samo umetnike, nego i ljubavne i seksualne odnose, ljude, biljke i životinje. Razmišljam da na blogu objavim svoj čuveni tekst o onoj podmukloj keruši Mili. Ispostavilo se da je ona, baš ono što smo moji zoopsiholozi i je zaključili: podmukli neradnik, koji je pasivno-agresivan. Nije ni važno da ne pričam sada tu o glupostima, preći ću konkretno na kritiku čuvene serije “Kasandra”, koju svi volimo i rado gledamo.

“Kasandra” je venecuelanska serije iz 1992. godine. U njoj glumi Kasandra, Dorinda, Ignjacio, Erminija, Hema, Glinka i Rosaura. Ima i onaj Čar Randu i Jarica. Da vas ne davim nebitnim stvarima… znate da je tu ona čuvena mojsijevska tema o zameni beba. Kasandra završava u cirkusu sa Ciganima i pošto je lepa, ona je kao neka princeza, pa se svi pale na nju, a Erminija je protiv nje, jer je naslednica bogatstva njenog muža, a njeni sinovi se pale na Kasandru, a na nju se pale i drugi, a i Randu ili Čar, a on je kao ciganski kralj. On je dolazio u Srbiju sa Kasandrom, ja sam tada bila da je dočekam i baš su bili slatki. Obukla sam se kao ona u dugu suknju i lepršavu majicu i stavila sam dukate i crveni karmin. Prirodna sam plavuša kao što svi znaju, ali sam kupila crnu periku, jer mi mama nije dala da se farbam u crno, a nisu hteli ni frizeri bez nje, jer sam imala sedam godina kad sam je gledala. Baš sam se namučila tada zbog nje. Kada sam postala glumica u telenovelama, upoznale smo se i ona me obožava, ali nikako ne mogu s njenim mužem. Nekako imamo problem sa hemijom. On je sav tih i kilav. Njegovi roditelji su bogati, a on izigrava nešto na televiziji i stalno nešto komentariše Kasandri, kad ne skuva ručak. Ja sam htela da mu kažem, da on treba da nauči sam, jer je oženjen velikom zvezdom.

Da ne bi priča otišla i drugom smeru, ja ću da dam kratku analizu “Kasandre”. Ja sam od početka bila zaljubljena u Ignjacija. On je meni baš sladak. Upoznala sam ga i uživo i baš je seksi, samo je malo zatucan, nije hteo da se poljubin sa mnom, iako je razveden. Stvarno dobro izgleda. Svidja mi se i što je posvećen religiji. Iskreno, muka mi je više od ovih feminiziranih napirlitanih pederčića, koji mi prilaze. Ignjacio je baš muško i to mi se svidjalo. Sada će mnogi da kažu da će me ubiti gej lobi, ali ja znam da neće, jer i oni traže muškarčine, samo neće da priznaju. Postoji jedna scena na plaži gde nosi kupaće gaće. Mnogo je seksi tu. Sviđa mi se i kako mu je raskopčana košulja. Nigde se nije pokazao toliko dobro kao u ovoj ulozi. Sada često gledam “Kasandru” tokom dana. Gledam na MojojTV, a gledam i na jutjubu. Serija je stvarno odlična, a Ignjacio kida. Volela bih da nađem nekog takvog dečka.

Preporučujem seriju svima. Ona je lepa i plemenita. “Kasandra” drži svetski rekord kao serija na španskom, koja je emitovana u najvećem broju država. Meni Kasandrino bečenje i prenemaganje nije nešto, iako je vrhunska glumica, ali mi je Ignajcio najbolji i svima preporucujem da gledaju ovu seriju nekoliko puta dnevno, jer ima tada najviše efekta.

Slobodno lajkujte ovaj blog, ako se palite na Ignacija.

Leave a Reply

