Uncategorized

Plan za budućnost

Juče sam započela blog, ali me je nešto mrzelo da pišem, pošto sam sva nešto bez veze, iako sam baš super. Jesam super, ali ne bih sad baš o tome. Ljudi vole da se okolo keze i beče i hvališu kada su super, a ja to ne radim, jer sam uvek super, pa mi je nekako bez veze da se tako bečim i kezim, jer sam non-stop pozitivna, pa se plašim da ću jednostavno dobiti bore i zato se samo diskretno osmehujem. A volim ja i da se nasmejem, ali samo na dva nacina ili grohotom ili kikotanjem, a ne tamo da razglabam usta i podižem jagodice, pa da dobijem smejalice i da onda idem na botoks. Ja hoću da sve bude prirodno na meni kao i do sada, čak i kada budem baba. To će baš biti super. Biću sexy baka, a još bogata. Uf, piletina će da me saleće. Ja ću i tada biti smerna i poštena, tako da osim flerta, nema ništa, jer ću verovatno biti udata. Kako je simptiočna budućnost?! Svi ćemo umreti jednog dana.

Pojavio mi se jedan novi ljubavni problem. U stvari, taj problem je sladak, ima 43 godine, vozi đipa, ali ima i brata, koji je bacio oko na mene. Sada se nalazim u procepu, jer su slatki i jedan i drugi, ali ja ne mogu da se odlučim. Ne znam, koji je garant lepe budućnosti. Obojica su biznismeni. Uspešni i puni keša. Moraću da vidim, koji ima jahtu, jer mi se ide na krstarenje. Mislim da će to odlučiti.

Leave a Reply

