Uncategorized

Aktuelnosti

Ovom prilikom pozdravljam jednu moju fankinju iz Nemačku, tradicionalnim nemačkim pozdravom: “Deutschland, Duetschland uber Alles!” Mogu da dodam i “Sieg heil!” Mislim da sam spominjala Nemce, ali oni su možda uspeli ceo svet da prevare, ali mene nisu. Oduvek sam govorila da je Kolumbo i ti njegovi hajduci ili bolje da ih nazovem djelati, jer su hajduci bili dobri ljudi, ili da ih nazovem proleteri uspeli da osvoje celu Ameriku sa nekolikom ogledalaca i drangulija, pa su onda poklali i istrebili glupe Indijance. Glupo bi bilo da im kažem: “Zaslužili su to, jer su bili glupi”, pošto ima mnogo glupih ljudi, a nikako da ih neko istrebi. Savremeni svet je toliko počeo da se guši u jezeru, koje samo snbdeva vodom. Tome su doprinela ljudska prava. Štiteći ljude, ološ se odlično snašao. Tako je i Nemačka, svojim drangulijama besnih naziva: Mercedes, Porsche, BMW, Opel, uspela da ponovo zavara ceo svet i pokaže kako je dobra. Sve, sve, ali mene NE. Njihovo licemerje ne može da se sakrije od mene, jer ih ja znam. Osećam sve više i više pprezira prema tom narodu. Narodu, čiji sam deo i ja.

Tema mog bloga nije, naravno, Nemačka, vec dve stvari: devojke, koje se prave da su verene i migracije stanovništva.

Počeću prvo sa stanovništvom. Gradi se Beograd na vodi. Megalomanski projekat megaumobolnika. Bilo bi dobro da Bog saspe Dunav na to područje kao što je spalio Sodomu i Gomoru, jer ovo je ravno tome. Dovešće nam muslimane, a već ih ima i previše. Oni su jednstavno problem za čitav svet. Još od malih nogu, živeči u Izraelu sam se uverila u to.

Drugi problem sam opisala na Forumu. Devojkama prilaze momci, a one se prave verene. Da, verene, ne nevine. Kada mi neko priđe ja kažem: Da ili ne i nema tu nekog preteranog razmišljanja. Ali vrteti prsten, kako mi je drug rekao je u najmanju ruku toliko jadno.

Sta vi mislite o tome?

2 thoughts on “Aktuelnosti

  1. Umesto licnog odgovora i komentara:

    Poštenoj devojci iz Srbije prekipelo: Dokle će muškarci da jure sponzoruše?

    Ovo je pismo devojke kojoj je dosadilo muško licemerje i površnost.

    Ona je na jednom forumu otvorila svoju dušu, a mi vam njenu ispovest donosimo u celosti:

    “Odmah da vam kažem jednu stvar – nikad nisam bila u fazonu dejtova. To mi je uvek izgledalo nekako usiljeno i veštački. Za nekoga ko kao ja “nosi srce na rukavu” i govori ono šta misli, sve te muško – ženske igrice, glumatanje, pretvaranje u cilju da se jedni drugima dopadnemo ne pije vodu.

    Poznajem mnogo muškaraca i žena, imam veliki krug prijatelja, nisam neki osobenjak i namćor. Mnogi bi za mene rekli da sam prijatna i društvena osoba. Usudila bih se da kažem da sam mnogima i omiljeni lik u društvu, ali kad dođe do veza i ljubavi nekako sve to prestaje da važi.

    Kada se ugase svetla, vraćam se svome praznom domu i ležem u krevet sama. Ispratila sam mnoge drugove i poznanike u nesrećne brakove. Mogu slobodno da vam priznam da su mi se neki od njih i dopadali, nekima sam to i rekla, ali su oni uvek nekako birali žene koje su umele da njima vešto manipulišu, da im se umiljavaju i dodvoravaju.

    Posmatrala sam ih kako između dobrih i “lakih” devojaka uvek biraju manju liniju otpora, sve kao u fazonu zezamo se… Dok jednog dana ni ne primete da su izmanipulisani i završe sa tononom pelena i zatrpani poslom koji mrze kako bi ženi, koju ne vole, koju sve više gledaju kao stranca i u kojoj nemaju ni prijatelja ni saveznika, obezbedili dovoljno novca za frizere, manikire, cipele…

    Oni ćute o svom nezadovoljstvu zarad mira u kući. Ćute i sve što imaju da kažu je: “Ona je majka mog deteta”.

    To je mantra koja im svakog dana daje snagu da idu na posao, da žive… Linija manjeg otpora.

    Kada pitaš prosečnog muškarca šta želi i očekuje od devojke/žene, svi do jednog odgovaraju da žele iskrenost, vernost, posvećenost. Kažu da žele lepu devojku, ali da to nije presudno. Kažu da žele da nije razmažena, da ume da se snađe u kuhinji i u društvu

    Kažu da u ženama cene dobrotu, a onda u treptaju oka, sve to pogaze i dozvole sebi da završe sa nekom koja nije ništa od svega toga, kao da nisu imali mogućnost izbora.

    Retko ko se danas ženi iz ljubavi. Svi maštaju o dobroj ženi, a završe sa nekom koja samo vešto izigrava da je takva. Ljudi se lože na privid, na šminku, na imitaciju života, na imitaciju ljubavi, na instant zabavu, na reklamu za život – a ne na život kakav on zaista jeste. I onda odjednom – trudna mlada!

    Gde su nestala ona čarobna venčanja zaljublejnih i srećnih ljudi pred kojima tek stoji planiranje porodice?

    Danas je vreme splavarki, sponzoruša, namiguša – Koliko su u priči i teoriji opljuvane, toliko cvetaju u stvarnom svetu. Dobre devojke su pored njih nevidljive.

    U toni mesa koje se talasa i nudi na izvolte, niko ni ne razmišlja da pogleda okolo, da se potrudi… Muškarci su se sveli na osnovne životinjske instinkte, a žene na mišolovke.

    Da se razumemo, ne žalim se što sam takva kakva jesam. Nikad ne bih poželela da budem poput njih. Ja se žalim na današnje muškarce koji ne gledaju dalje od svog nosa i onda završavaju podjednako nesrećni, kao i mi koje im ne mašemo sisama pred nosom i ne prodajemo laž.

    Kada će se jednom osvestiti i shvatiti da u takvim kombinacijama niko ne dobija?”

    http://superzena.b92.net/sudbine.php?yyyy=2015&mm=10&nav_id=1052338

    Liked by 1 person

Leave a Reply

