Uncategorized

Med i ren

Bila mi je Mama u gostima. Došla je da me poseti, jer se nismo videle dva dana. NAs dve smo mnogo povezane, jer sam ja kao mala tinejdjerka otišla na školovanje u inostranstvo iy Izraela, a bila sam i u Srbiji. Ona je želela da budem samostalna i cenila me je, mada me je i grdila, kada sam bila izbacivana iz škola. Izbacivana sam ne, jer sam bila buntovnica, nego zato što sam se borila za prava ljudi, biljaka i životinja i protiv seksualnog zlostavljanja dece, ljudi i životinja, a i biljaka, mada njih retko ko zlostavlja. Te škole su bile većinom stroge katoličke škole po zabitima u Švajcarskoj. Da nisam izlazila kradom, osim fratara ja ne bih znala kako muško izgleda. Mama mi je tada nedostajala, ali škole su bile numoljive i tražile su strogu disciplinu i bez kontakta sa porodicom. O mom životu u školama sam napisala knjigu, koja je bila zabranjena u Francuskoj, ali štampana u Nemačkoj. To je postao bestseler a zove se “Druga strana”. Vatikan je pokušao da zaustavi objavljivanje, ali JA sam ipak uspela da nadjem menidjera i izdavača, iako su se i oni plašili. Ja sam insistirala da se knjiga posveti svim devojčicama i dečacima.

Čula sam da je zdravo jesti med i ren. Meni je ren tako neobična biljka. Kada je probam, suze mi idu na oči i nešto mi projuri kroz nos. Srećom nemam veštačke grudi, možda bi se istopile. Moj dečko ne može da veruje sa imam tako dobre grudi. Stalno me pita da li imam silikone. Ovde u Srbiji, čim neko ima malo bolej grudi, odmah ga svrstaju u silikonsku dolinu. JA nisam takva. Na meni je sve prirodno, pa čak i šminka. Kada su me upoznali neki ljudi su mislili da sam ja Djenjuari Djons. Prirodno sam plava, samo ponekad izvučem pramenove da naglasim srebrnu boju. Vežbam i pazim na ishranu. Poznato je širom sveta da sam vatrena veganka.

Čovek tako u životu svašta sazna. Čula sam od moje komšinice, koju zovem Baba, jer joj ne znam ime, da se kod nas u zgradu doselio neki budžovan. Baš sam mislila da ga posetim. Ne znam šta da mu kupim za useljenje. Ako je pun para ne treba mu ništa, ako nije, šta ce mi. Sada se razmisljam šta da radim. Da idem ili da se malo raspitam o njemu. Moram brzo da delujem, da ga nek druga ne ćapi.

Leave a Reply

