Uncategorized

Obnovljena stara ljubav

Srecćna sam kada dođem ovde na moj blog. Vidim u statistikama da interesovanje ne jenjava, čak se i povećava. Nije da sam nešto iynenađena, jer zvezda mog kalibra uvek ima mnoštvo fanova. Malo sam ljubavni život ostavila po strani, jer imam mnogo udvarača, a moji fanovi su oduševljeni mojim političkim razmišljanjima, pa sam htela malo da napišem još koju reč o društveno-političkim pitanjima. Ljudima se sviđa, ali se malo plašim da ne pomisle da sam Moderna političarka, jer ne bih sebi dozvolila da budem krpa, kojom neko, poput Angele Merkel, briše sa mnom pod ili da se ulizujem Arapima iz Dubaija za šačicu dolara. Ili da budem bolesna megalomanka, ili jedna seljančura. Ipak, ja imam normalne usne i nisam stavljala ni silikon, ni kolagen, ni hiluron da bi se bolje priljubile na nečiju zadnjicu.

Tema o kojoj ću pisati su ovi jadni, musavi imigranti. Uvalili se oni ovde. Mnogi kažu “Seoba naroda”, “Seli se Afrika u Evropu!”. Nemačka hvali Srbiju kako ih lepo prima, da bi mogli da ih lepo vrate tamo gde su lepo primljeni u Srbiju. Genocidne zemlje: Mađarska i Hrvatska su se jednostavno rešile toga. Mađari su napravili zid. Hrvati, poput po receptu “Bljeska” i “Oluje”, prosleđuju te jadne ljude u Soveniju, pa neka se njima bave drugi. Ipak, u suštini ovog problema sa izbeglicama leži jedan sasvim drugi problem.

Pre desetak godina u novinama je pisalo, kako neka mesta u Austriji moraju da počnu da uvoze smeće, jer se sve reciklira i njihove fabrike nemaju dovoljno materijala za rad. Ovde su se ljudi grohotom smejali, kako je tamo neko lud i kako bi uvozio smeće, a ovde smeća ima na sve strane. Ja sam taj svet, koji uništava smeće upoznala još u moji tinejđerskim danima. Mene taj svet pun smeća nije mogao da prevari, a ljudi, koji su im se smejali su mi bili glupi i jadni, jer su oni jednostavno budale.

Počela sam da razmišljam malo o navikama ljudi, koji žive tamo u Austriji, Nemačkoj, Holandiji, Francuskoj, Belgiji itd. Da je ta migracija pokrenuta, to je svima jasno. Ali zašto njih nisu prepusmerili u neku bratsku zemlju tih migranata, nekih njihovih osvedočenih prijatelja, kao što su Rusi? Kako je to “moćni” Putin rešio “sirijsko pitanje”, a ostali ne.

U osnovi germanskog mentaliteta leži potreba za segregacijom. Istorija je učiteljica života, a mi ne učimo ništa iz nje. Stari Vek, do pada Rimskog carstva je bio jedan kosmopolitski period. Ljudi se nisu delili prema rasama, boji kože i sl. Padom Rimskog carstva, dolaze horde primitivnih naroda, koji svoju kulturu zasnivaju na uništavanju i lažnoj superironosti, držeći Knjigu ljubavi u kojoj nas Bog uči da smo jedno. Počnimo od Krstaških ratova prema muslimanima, kada je ponestalo Muslimana, onda je nastao  Krstaški rat protiv Vizantije, pa Krstaški ratovi protiv “jeretika”, jer je Vizantija bila daleko i opelješena, onda genocid u Latinskoj Americi, podsetiću vas da su Španci i Portugalici potomci germanskih plemena, koja su se ukrštala sa svim i svakim. Onda vekovna trgovina crncima. Holanđani, Englezi, odn. Britanci, Francuzi, koji su još bili i pirlično blagi u svojim kolonijama, Buri, Belgijanci u Belgijskom Kongu i Nemci, koji mogu da se označe kao “Kruna genocida”, pokušavajući da budu kao Germani, Hrvati ih odlično oponašaju.

Čemu sada služe ovi jadni, bedni i moram da kažem musavi migranti. Balkanske zemlje su nekako civilizovane. Približava se ulazak u EU i kao što im je nekada ponestalo smeća, tako sada moraju da uvoze migrante, pomoću kojih će moći da treniraju svoje segregacione gene. To ne sme nikako da se izgubi. I to će se rešiti na dva načina. Prvo, uvaliće ih pravoslavne zemlje. U Rusiju nema potrebe da idu, jer su oni obezboženi i samo su Tatari, Avari. Druga stvar je da će ti migranti oboriti cenu rada, tako da će konačno Zapad imati ropstvo, na kojem se i zasniva njihova kultura i ekonomija. Moći će da imaju dovoljno “građana drugo reda”, koji će im služiti da se osećaju uvek superiorniji, moćniji i jednostavno u svom duhu.

U II svetskom ratu su imali Jevreje i sa njima su odlično baratali, baš ekonomično, tako dovode i ove ljude sada da bi imali malo mase za treniranje genocida i punjenje baterija svoje vekovne mržnje na kojoj oni počivaju i na kojoj se razvijaju. Plan Vatikana odlično funkcioniše. Kada god treba da se bori protiv Pravoslavlja, odmah se nađe zajednički jezik sa muslimanima, samo glupi Hrišćani to ne vide. Ne vide ni glupi Srbi, jer su komunisti i Rusija upeli da ih obezbože i da misle da je na nebu neki “Deda Bog” , dok ostali redovno idu u svoje crkve i poštuju duboko usađene hrišćanske vrednosti, dok im popovi natežu decu. Oni od toga ne odustaju, a ovde su ljudi osioni i traže pravdu za sebe, misleći da su to neke vrednosti dobijene sa Marsa, a ne principi Hrišćanstva, koje je sam Bog poslao ljudima.

Problemi tek počinju, a vi uživajte u Beograd na vodi.

Leave a Reply

