Uncategorized

Medjunarodna muzika – International Music

Odavno nisam pisala na “Muzici”, zato sto sam odlucila da napravim pauzu sa muzikom, a ovde ima mnogo iskompleksiranih ljudi, koji nemaju pojma o muzici i zavide mi, vredjaju me, jer se nisu ostvarili u tom polju i nisu uspesni kao ja. Pored toga, sto sam uspesna sa hitovima, koji su i danas popularni, ja sam i odlicna muzicka kriticarka, koja poznaje sve zanrove,a poznaje i mnoge pevace. Ja smatram da je turbo-folk, najbolji muzicki pravac. Ima sve sto treba da ima jedan pravac: energiju, ljubav, ritmus i pozotivu, a volim i narodnu novokomponovanu muziku, a i narodnu muziku i rado poigram nase narodno kolo. Ranije sam sa penzionerima na Kalemegdanu, neko donese harmoniku, a ponekad i ja zasviram i zapevam, a ponesem i maramicu, pa povedem kolo. Ju, ju, ju! Sad ne zivim vise u centru grada, ali zivim u centru Novog Beograda, pa mi je daleko da idem do tamo, a ovi novi penzioneri nemaju Viber, pa mi se niko ne javlja i ne znam da li se odrzava nasa folklorna sekcija. Kad ih sretnem, kazu da je skup SMS, a nemaju viber, pa sta ja da im radim, a o vocapu da i ne pricam. TAko ponekad poigram sama sa drugaricama za svoju dusu. Skupimo s eu nekom parku, ja nadjem neku stanicu, na primer, Pink ili preko Guglpleja i jutjuba nadjem Baju malog Knindju i Nadu Obric pa poigramo. Cesto nam se pridruze i neke bake i deke, a i neki momci i devojke, jednom sam poigrala kod hotela “Jogoslavije”, pa naisao neki folklor u nosnjama, pa poigramo, a oni nasmejani, rumeni, milina ih gledati. A ja sam onda jos vise poigrala i povela kolo. 
Danas sam napisala muzicki blog o mom novom projektu, ali i o motivim u savremenoj medjunarodnoj muzici. Spomenula sam Natali Imbrulju, Cecu, Demi Lovato i Majli Sajrus. Sada sam htela da ispricam o dve pojave koje me mnogo nerviraju na svetskoj estradi, a inspiraciju mi je dala pesma Ar ju vif mi od Lost frikvensis. Tu pesmu slusate danima, mesecima, plasim se i godinama. Neko je voli, neko ne, a ja je mrzim. Ispircacu vam i zasto. Ali prvo, cu da obradim temu o njanjavim muzicarima, a vec sam pisala o njima. Posto ih jos niko nije ukinuo, moram da napisem o njima.
Najnjanjaviji band na svetu mi je Marun fajv. Pojavili su se kao neki smrdljivi band sa nekom jadnom pesmicom i od tada ubise koliko su dosadani. Nekako su izdvojili tog njihovog pevaca, kao nekog frajera, natetovirali ga, malo nabildovali, obuikli mu par lepih krpica uz pomoc one budale Patrise Fild, koja je u “Seksu i gradu” unakazila one cetiri. Dok je bila serija, hajde, moglo je i da prodje, a film je katastrofa. Jos kad se setim celave Mirande sa dlakavim medjunozjem i neorganizovanoscu, prosto me je uhvatila muka. Dobro je sto je postala lezbejka, jer ono musko ne moze da dodirne. Dakle, Taj Adam Levin je postao neki frajer, a ti smesni, mogu ih nazvati prdavci su postali neki buntovnici. Mama i tata su im kupovali instrumente, pravili im puding i kuvali caj, pa su im namestili nekog producenta i oni su postali popularni, pa se sada nesto bece i krevelje i pricaju o Rok en rolu, koji je moj zivot. Mislim da je sve jasno, imate jos tako tih njanjavaca kao sto su oni: Limzin Biskit, ne znam ni kako se kaze, od nasih Sergej Cetkovic, Leksington band, Akapulko band i band, koji me uvek super nasmeje Amadeus. Oni sebe nazivaju muzicarima?!
Druga tema su te glupe pesme kao ta Ar ju wif mi od Lost frikvenisis. Ti njanjavi bandovi, bez ikakvog muzickog pecata naprave neku pesmu koja treba da zvuci opsuteno, pa tako stave kako bi napustili sve i otisli pod meksicko sunce i pili margaritu celu noc. To je u najmanju ruku odvratno. Kao kada bih ja, kao osvedocena veganka pisala pesme o pokolju stoke za 29. novembar. Pa, to je strava i uzas, takve pesme mi se gade, jer su folirantske i potpuno su prazne i blede. Odvratne.
Koji motivi po vama obelezavaju savremenu medjunaorodnu muziku? Sta mislite o njima?

Leave a Reply

