Uncategorized

Moja pesma – Zauvek tvoja

U januaru 2014. godine napisala sam ovu pesmu. Pesma  je za kratko vreme postala hit. Ljubavna, iskrena, posvecena mom bivsem decku, u kojeg sam se veoma zaljubila. Veceras sam malo razmisljala, koliko se moj zivot promenio od pre godinu dana, a mogu da kazem i tek od tada. Naivna zaljubljenost me je prosla, dosli su mnogi i prosli su mnogi od tada, a jedan je jos uvek tu.

Zauvek tvoja


Kada sam s tobom i kada me grlis,
osecam da nema kraja nasoj sreci.
Svaki put kada me poljubis, 
Ne mogu da osetim koliko te volim,
Jer te volim i zauvek sam tvoja.

Nikako ne mogu da zamislim 
A zivot bez tebe i nije zivot.
Ne znam kako moze da prodje minut ili sat
a da tebe ne vidim
Jer sam ja zauvek tvoja

Uvek si u mojim mislima
Uvek si u mom srcu
Jedva cekam da te zagrlim
I tada se osetim kao jedina
Jer sam zauvek tvoja

U tvojim ocima
Vidim kako me gledas
Ja znam da me volis, 
veruj mi volim i ja tebe
Jer ja sam zauvek tvoja.

Moje srce, kuca kao tvoje
Kada osetis da te boli, da znas da me boli
Ako nisi sa mnom,
osetices kada se probudis ujutru
Da sam ja zauvek tvoja

Uvek cemo biti zajedno
kada nam je tesko,
kada nam je lako
Hocu da se budim sa tobom
Zauvek,
Jer te volim i tvoja sam zauvek..

2 thoughts on “Moja pesma – Zauvek tvoja

  1. Bez čitanja ove pesme nema njenog suštinkog rarumevanja. Dopada mi se njena nehermetičnost u formi vanjskog oblika. Ona razgraničava značanje ali i otkriva motive. Sviša mi se kako se menja stih i kako se broj slogova komi da na sangvican nacin elokvento nagovesti njen smiso u kojem je skrivena suština. Ipak cenim da bi ovo optevao najbolje neki njanjavi pevač. Recimo Džastin Peper.

    Like

Leave a Reply

