Uncategorized

Hot Update

Odlucila sam da napisem naslov na engleskom, jer mi je to prvo palo na pamet. O cemu je rec?! Ispasce da stalno pricam o mom bivsem decku iz Izraela, ali moram da ispricam sta se jutros dogodilo, a i svima vama moze koristiti moje iskustvo i ljubavna borba u zivotu mom. Od mene se mnogo moze nauciti, a mnogi su primetili da sam JA JEDINA koja pise o ljubavi, dok svi ostali nekako guraju sex u prvi plan. Nije ni cudo, jer je meni najvaznija ljubav. Prvo ljubav, pa pare, pa zdravlje i onda decko. Nisam licemerna i ne krijem se iza biohemijskih analiza i ne pricam okolo kako su mi super rezultati krvne slike i leukocitne formule, ali mi je bitno da mi je ljubavna analiza top, topova. Trenutno nije, ali sam se upoznala sa jednim deckom i mozda ga veceras vidim. Onaj sa poludubokim cizmicama. Pricala sam vam o njemu. Da se vratim na temu.
Dakle, slucajno jutros odem na fejsbuk moja drugarica Bina i ja koristimo isti nalog. To je njen, ali ga ja koristim da spijuniram mog bivseg decka i njegovog brata i njegovog mrljavog najmladjeg brata, koji nije usao na fejsbuk dve godine i njegovog ujaka, matoru budalu, koja zivi u Francuskoj i koji je sve uradio da upropasti nasu vezu. Znaci, kod mene je fejsbuk nevazan u zivotu. Nisam ponovo otvarala nalod od kada mi je hakovao neki mali sektas sa drugaricom sa Krstarice. On je bio ljubomoran na mene, jer govorim sve strane jezike, a on ne zna ni srpski, ni nemacki, a kao ga studira i to studira na nekom privatnom fakultetu. Hej, ja idem na Megatrend, znam koliko je sati. I ja mu nasla neke greske i mali se totalno pogubio, jer misli da je savrsen. Da se vratim na temu. Odem na fejsbuk, kad vidim moj bivsi decko stavio novu sliku na profil i to sa njegovom zenom!!!! Zenom za koju mi je tvrdio d aje ne voli, a dobio je jos jedno dete s njom, pa pored onog malog njanjavog klinca ima neku celavu cerku i mozda ima jos jedno dete. Pricala sam vam kako ga je ta mala isprljala. SMucilo mi se. Inace on se nesto zabundao i stavio sal, a ova njegova se razgolitila. Odem ja slucajno na njen profil, da vidim koliko je sati, kad ona se tamo raspistoljila o dogadjajima u Francuskoj. A onaj njegov matori deda ujak, ono licemerno djubre se nesto prenemaze i podrzava je. Pa, ja sam htela da puknem od muke. Moj bivsi decko, umesto da se bavi normalnim stvarima, slika se sa tom svojom zenom, koja vodi rat preko interneta i prica protiv terorizma. Hoce da je neko cuje i da dodju teroristi da mi ubiju njenog muza dok se ona tu nesto lupeta po fejsbuku.Sta da saznaju terorsti, pa napadnu mog decka? Sta da ja radim tada? Kako da prekinem ovu agoniju, dok se u Francuskoj vodi neki glupi rat??? Ja ovde sedim i razmisljam sta da radim sa deckom, bivsim deckom, deckom na kog se palim, ali nismo zajedno, a ona tamo pise ratnohuskacke izvestaje. Ako je iko protiv terorizma zna se da sam JA, a ne ona sa njenim onim konjskim zubima i onim osmehom od uveta do uveta. Toliko sam se iznervirala da mi je doslo da ga pozovem i kazem mu da se odmah razvede od nje.
KOliko vremena provodite razmisljajuci o osobi u koju ste zalubljeni? Da li vam je stalno u mislima? Da li pratite svoju dragu osobu preko drustvenih mreza i koliko?

Leave a Reply

