Uncategorized

Matora budala

Trenutno sam pod cenzurom. Svi znate da sam ja politički iskrena i kažem šta mislim, pa neka se svi puše. Tako sam ovog puta rekla svoje mišljenje o mojim blogovima, pa sam ponovo pokušana da budem ućutkana, srećom imam wordpress i ineternet gde mogu slobodno da kažem svoje mišenjenje o svemu, pa i o ljubavi, ali i politici.

Ljubav mi je najvažnija. Prvo ljubav, pare, pa zdravlje. Znate da nisam folirantkinja. Izađem ja sinoć sa mojim jednim najboljim deugom. Pričala sam vam o njemu. Ima 37 godina, nije se oženio, simpa, izgubljen u vremenu i prostoru, stalno nešto uči i proučava. Ja mu kažem: “Proći će ti život u tome! Nemaš ni kučeta, ni mačeta!” On meni kaže: “Cico, lezi!” Ja onda sednem, jer ne mogu da legnem. Dakle, izađemo mi sinoć, kad meni zvoni mobilni. Vidim broj iz inostranstva +34. Španija! Prvo sam pomislila da je to princ Felipe, da se razvodi od one opajdare, pa sam se obradovala. POmislila sam:”Sofija će sada da mi časti nekom ogrlicom.” Ja se javim, onako malo ozbiljno. Međutim, javi mi se jedan didjej. On je bio oženjen jednom pevacicom, pa imaju i neko musavo dete i stalno guraju to dete po spotovima, kao što i Ceca radi sa svojom decom. A dete, kao i Cecina deca, nezanimljivi, bahati, dosadni. Hajde, da ne pričam o glupoj deci. Dakle, on i ona su imali nekoliko pesama i smuvali su se, venčali se, dobii tu dosadnu ćerku, pisali pesme o njoj, ja sam bila kod njih na Ibici, dok sam snimala albume, ipak, on je hteo drugo, ona je htela nešto drugo. On je hteo mene, a ona je mislila da smo nas dvoje u vezi. Ja sam je ubedjivala da od toga nema ništa, ali ona je bila tvrdoglava i glupa. Ja sam prekinula saradnju. Moj meniđer se naljutio na njega i naša saradnja se prekinula. Sinoć mi je ponudio da oživimo staru slavu i snimim neki singl sa njim. Ja sam mu rekla da mi ne pada na pamet saradnja sa njim, posebno kada mi je preko mejila poslao sejmpl te nove pesme. Pesma je dosadna, nema ritam i nekako nije za mene, koja sam Vrela i vatrena. Treba da pevam neke gluposti o prirodi i pajaritosima. Ja sam mu rekla da se spusti na zemlju i da se javi kada napravi neku normalnu pesmu o ljubavi, moru i letu.

Moj drug je rekao: “PevaCico, baš si moćna!” Ja sam pomislila: “Bolje se ti ženi, umesto što mene muvaš.”

Leave a Reply

