Uncategorized

Dan republike -SLOBODA ZA ŽIVOTINJE

Ovaj datum me uvek podseća na mnogobrojne genocide koji su se dešavali i koji se dešavaju širom bivše Jugoslavije. Jadne svinje su danas na tapetu. Ja sam poznata veganka i zaštitnica ljudi, biljaka i životinja. Ipak, danas sam bas depresivna i tužna, jer životinje još uvek stradaju, a niko ne reaguje. I dalje se prave kobasice i pljeskavice, a postoji odlična zamena u obliku sojinih pljeskavica i kobasica, pored toga, Tenksgiving Dej koji proslavljam je odneo mnogo života i ove godine, a ja sam ove godine jela moju tofu ćurku i baš je bilo super. Alternativa za život ne postoji, ali postoje alternative, koje mogu da spasu mnoge živote.

SLOBODA ZA ŽIVOTINJE!

2 thoughts on “Dan republike -SLOBODA ZA ŽIVOTINJE

  1. Slažem se u potpunosti sa vama. No uspomena na te žrtve i te hoeroje živeće večno ne samo u srcima svih naroda i narodnosti već i u srcima čitavog poštenog čovečanstva. Onog koji jede svinjetinu.

    Like

Leave a Reply

