Uncategorized

Priča za nekog

Kako je lako da sve uništiš. Ti to i ne znaš. A, možda i znaš. Možda znaš. a ja ne znam, ali stalno patim. Jedna velika greška nas zaljubljenih je to što očekujemo samo jednu kapljicu ljubavi, pažnje, jedan kratak pogled. Jedan osmeh nam mnogo znači, a tek reč, jedna, pa još jedna. I taj niz reči. Stvarno ti ne znaš koliko to znači kada si zaljubljen. I strah. Trema. Trema, koji nikad nemam. Ona je sada tu. U mom stomaku. Sa leve strane. Kod srca. Znaš li da je kardični otvor na ulazu u želudac dobio ime jer su mislili dau tom delu boli srce? E, to ja sada znam. Strah, trema.

Moj dan je jednostavan. Budim se… mislim na tebe. Idem da se tuširam… mislim na tebe. Doručkujem… mislim da li ti doručkuješ. Šminkam se… mislim na tebe. Krećem u teretanu… mislim na tebe. Idem na ručak… mislim na tebe. Imam užinu… mislim na tebe. Idem na piće sa nekim… mislim na tebe. Idem na fitnes… mislim na tebe. Dolazim kući, skidam šminku, skidam se, idem da se okupam… mislim na tebe. Ležem da spavam i poslednja misao si mi ti. Sve dok ne zatvori  oči. I onda tako u krug. Novi dan, ista rutina. Ako ima nešto novo, ono nije važno, jer mislim na tebe.

Obično sam bila jaka. Svi su mi zavideli. I dalje izgledam tako. Jaka sam i za tebe, ali ti ne vidiš da mislim na tebe. Ne znam šta da radim od sebe. Ne znam šta da kažem više, jer nijedna misao mi ne dolazi u glavu, jer si ti osvojio sve. Ne volim to. Ne sviđa mi se to. Stvarno mi je odvratno. Ponekad pomislim da će to proći. I prođe. Postanem hladna. Pomislim: “Gotovo je! Najzad!”, a onda se vratiš još gore i gori. Sve mi kod tebe postane još bolje. Sve postane savršeno, iako znam da nije. Više mi razum ne govori ništa. Ne! On govori, ali ja ga ne slušam. Ja ga više ne koristim.

Dokle više sve to?

N.B. Kratka priča je posvećena svima nama zaljubljenima u osobe, koje su nam daleke. Veoma, daleke fizički, ali vrlo blizu srca.

 

 

Leave a Reply

