World policy

Ne, Rusijo!

Poznata sam kao velika humanitarka i spasiteljka sveta. Moje zalaganje za mir i ljubav i širom sveta poznato. Ovih dana se dodeljuje Nobelova nagrada za kojekakve budalaštine. Svi je dobijaju, a ne dobija onaj ko treba da je dobije. Dovoljno je da pogledate neka imena, pa da crknete od smeha, za one koje su dobili i za one koji su predlagani, a smešni su i oni koji predlažu. Najsmešnije mi je kada je dobila ona babetina Majka Tereza. Ta dokazana kriminalka i vatikanska opajdara. Ljude je tamo mučila bez lekova i u prljavštini, a ona se lečila po luksuznim klinikama u Americi. Neki moji prijatelji advokati su otkrili, kako je krala pare, koje su humani, naivni i, pre svega, glupi ljudi davali njenom sestrinstvu, a zan se i da je ova nadrndana žena i opajdara imala veze i sa prostitucijom. Onda Obama za mir. On bi možda mogao da dobije Nobelovu nagradu za trčanje po pustinjama, jer sa onim ušima mu vetar može pomoći da doda gas. Orhan Pamuk za književnost, Evropska Unija za mir – strava i užas. Ne znam, zašto nisu dali Nobelovu nagradu Erdoganu, Putinu i Idi Aminu da se lepo uklope u to društvo. JA, koja sam potvrđeno odlična spisateljka, a sami vidite iz ovog mog hiper popularnog bloga nisam nikada dobila ponudu da dobijem tu Nobelovu nagradu, da ne kažem nagrdu. Oni se tamo čašćavaju, goste, dok onima kojima bi trebalo da pomognu crkavaju od gladi. Pisala sam već o mom mukotrpnom volontiranju u Africi, a volontirala sam širom sveta. Sama nagrada nije ni malo nezanimljiva, pa taj Nobel je ostavio para i para. Da je on živ, on bi meni dao nagradu za mir, književnost i ne znam šta još odmah. Ja bih tim parama pomogla ugrožene osobe širom sveta, a ne bih kao Majka Tereza se trpala tamo gde mi nije mesto, držala pridike ljudima i te Hinduse bacala u mulj i držala ih prljave i musave. Jednostavno, Nobelova nagrada je jedna obična prevara. Mene ne mogu da prevare, a vi im samo verujte.

Ovih dana su se mnogi potresli, a čak sam i progonjena zbog mog mišljenja o Rusiji i Turskoj. Da mrzim Rusiju, nije nikakva tajna i to JA, poznata humanitarka i ljubiteljka celog sveta, svega živog i neživog, ljudi, svih biljaka i životinja. Uvek, uvek sam u borbi za slobodu i prava ljudi na normalan život. Toga u Rusiji nema. Rusija i Turska su tradicionalno dobri prijatelji i bratski narodi. I jedni i drugi potiču iz Mongolije, koju je okupirala Rusija i sada taj deo zove Sibir. Odvratni su i jedni i drugi. Ruske džamijolike crkve, šarene kao i islamske ruskocrkvenizovane džamije se jednostavno uklapaju. Sad su Turci srušili neki avion, a Rusi se nešto pokazuju kao da prete. Ja bih njih stavila kao Eurokrem: Turci, crna mešavina Tatara, Mongola sa Grcima i Jermenima i Rusi, bela mešavina Tatara, odn. Mongola sa Šveđanima i možda malo sa Slovenima, ali ko god ih zna, zna da nemaju veze sa Slovenima. Oba prljava i podmukla naroda. Mislim da bi bilo dobro da zarate i da se međusobno istrebe, kao što su trebili kroz istoriju Gruzine, Jermene, Jevreje, Rumune. Rusima bih pridodala i njihovu plemensku braću Bugare, poznate srpske dželate (namerno korstim ovu tursku reč). Tako se to društvo malo svađa, malo miri. Bugarska je oduvek služila Rusima za prljave poslove, pa su tako “prekinuli” i Južni tok, koji je bio obična laž da bi usmerili ka svojoj turskoj braći. Pokušavaju da ucenjuju i Tursku sa tim lažnim tokom, ali ne mogu oni bez njih, jer su Rusi pocrkali od gladi i sve uvoze iz Turske, a Rusi vole da letuju u Turskoj, jer se lako uklope među te divljake. Ruska mržnja prema Slovenima: Ukrajincima, Poljacima, Česima, Slovacima je širom sveta poznata, ali i njihova ljubav prema svojoj mongolskoj braći Belorusima, Kazahstancima, Azerbejdžancima, i ostalim njihovim ex-divljacima. O turskom “zulumu” i istorijskom i savremenom ne mogu ni da pričam. Poznati genocidaši i ubice.

Ova dva naroda bi trebalo da se što pre ujedine i da ih neko zajedno sredi i spasi Zemlju od takvih željnih vlasti. Kada nekome potlačenom date vlast, on je neumeren i pomamljen. Mislim da bi uz rusko pitanje, trebalo rešiti i pitanje Saudijske Arabije, Katara, velikih Vučićevih prijatelja UAE i ostale te islamske boranije.

Sloboda za sve! Sloboda za svet!!

Leave a Reply

