World policy

Naučni razvoj

Poznata sam naučnica u mnogim oblastima. Iz mojih blogova može dosta da se nauči o svemu, a pre svega, o životu. Zašto? Jednostavno, moj blog ima i edukativnu svrhu i mnogi saznaju stvari, koje su im daleke, jer JA na lep, jednostavan i zabavan način opisujem život. Moje teme se obično o ljubavi, jer sam zaljubljena, dakle i o zaljubljenosti, društvu, politici, umetničkom stvaralaštvu. Ne sećam se da li sam pisala o književnosti, ali sam pisala kritiku serije “Kasandra”, a to je skoro kao književno delo. Danas ću samo kratko, jer žurim da doručkujem napisati moje gledište o odlasku ljudi na Mesec i o besmislenim  naukama i naučnicima, u koje, pre svega, spadaju prirodne nauke, koje postoje i zauzimaju mesto po fakultetima i veličanje naučnika, iako se suštinski ne zna šta su uradili.

Dakle, na jednom forumu, koji ponekad posetim pokrenula se tema o svemirskom programu Amerike, koju obožavam. Postavljeno je pitanje da li je Amerika slala ljude na Mesec, odn. rečeno je da ih nije poslala. Moj stav od kojeg polazim je da: Ako nisu poslali čoveka na Mesec, još ih više cenim. Skidam im kapu! Zašto?!

Odavno sam shvatila da prirodne nauke služe da zamlaćuju ljude i da se ne bave svojim egzistencijalnim problemima. Uzmimo primer matematike, za koju mi nije jasno, zašto je prirodna nauka, kada se bavi nerealnim predmetom, a to je broj, koji ne postoji. U njoj je izmišljeno milijardu šema, koje izmišljaju dokoni ljudi, koji ništa u svom životu nemaju pametnije da rade, nego da čačkaju po brojevima. Većina ljudi tokom školovanja je loša u matematici, jer imaju da rešavaju pametnije stvari od korenovanja, sinusa, kosinusa, logaritama, funkcija i ostalih izmišljotina, koje ne služe normalnom čoveku, ama baš ni za šta. Kad ste vi poseldnji put nešto uradili iz matematike, a da to nisu četiri računske radnje? Pa, nikad. To je nauka, koja je izmišljena da zamlaćuje ljude, da ih plaši i da budale dovede na pijedestal naučnika. Druga nauka, koja je po beskorisnosti neprevaziđena je fizika. Klatna, sile, razlaganje sila, Njutnovi zakoni, kvantna mehanika, ovaj je oborio ovog, onaj onog, kosi hitac, termodinamika. Joj, ljudi, pa čemu sve ovo služi? Relativitet. Na kraju, kao odgovor na nedostatak tačnosti, kojoj teže ove nauke su izmislile relativitet. Zamislite koja je Njutn bio budala i ostali naučnici, trudeći se da pronađu što tačniji opis našeg spoljašnjeg sveta da bi neko rekao: Daj, da se ne smaramo i kažemo da je sve relativno: dužina, vreme, pa ne znam šta još. Ubacicemo neku Plankovu konstantu i rešićemo problem. Atom? Na kraju ne postoji, vec postoji kvark, da bi se nekako došlo do toga da nešto postoji. Nešto, što je nesaznatljivo za čoveka. Kakva tuga?! Kakav poraz?! Ali su to naučnici, pre svega, beskorisni napravili kao pobedu, pa jadnom, normalnom svetu to predstavljaju kao neko dostignuće.

Dok svetom divljaju ratovi, glad, migracije, kojima smo svedoci, ljudi se bave Svemirom, a još nisu spremni ni za Zemlju na kojoj žive. Kako tužno.

 

6 thoughts on “Naučni razvoj

  1. retko lose rezonovanje jer da nije bilo prirodno-matematickih disciplina – ti nidje ne bi mogla da iskazes svoj naopaki stav. pomalo ironicno zar ne…

    Like

  2. Ne lupaj gluposti. Dok se svet bavi ratovima i gladi.. neka tamo covekova predakinja koja je vanzemljanac (i verovatno ima tri sise) pise sad neki svemirski blog i jos je veca zvezda od tebe i jos je vise nevina nego sto si ti. Prave zvezde su tamo negde a ne medju superstar naucnicama kao sto si ti. Mada iskreno.. nisam do kraja ni procitao ovaj blog. Al ona prosli jesam.

    Like

  3. Evo sad sam procitao do kraj aovaj tvoj blog. Bila si u pravu. Ti si superstar naučnica. Ostali su zvezde za tebe pa nek imaju sise ko gusenica.

    Like

Leave a Reply

