Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Mala ispovest

Odlučila sam da napišem malu ispovest. Sedim u mojoj devojačkoj sobi, u svojoj lila posteljini. Malo je prohladno jer je jutro. I to, skoro zimsko. Još kao mala devojčica sam naučila da ustajem rano i da ne gubim vreme. Moja prva škola je bila T ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Skul u Jafi. To je jedna anglikanska škola, koju je vodila Škotska crkva, koja je u okviru Anglikanske. Bilo mi je lepo. Učila sam engleski i arapski, pored hebrjeskog i srpskog. Imala sam mnogo drugara i drugarica. Svi su me obožavali, naravno, a i ja sam obožavala njih. Bilo je to baš lepo detinjstvo. Imali smo plave školeske uniforme i radovali smo se životu. Svakog jutra me je dovozio vozač, bila su dvojica: David i Rafael. David je bio baš star i ponašao se prema meni kao prema devojčici, a Rafael je bio mlađi i veseo. Sada, kada razmisljam, mislim da je on moja prva simpatija. On je napravio alaju iz Argentine i on me je učio španski. Uvek me je zasmejavao. Radovao se mojim uspesima u školi. Dobri smo i danas. On se tada tek bio oženio, pa mi je pričao koliko voli svoju ženi i ja sam baš bila srećna. Uvek sam mislila da će se razvesti i da će uzeti MENE za ženu, jer sam ja nekako bila super. Jedva sam čekala da naučim da čitam i da pišem, pa sam proučavala zakone, kako on može da se razvede. On me je nekad vodio i na plažu sa njegovom ženom. Ona je zbog mene postala veganka, jer sam ja od malih nogu pokazivala interes za zaštitu ljudi, biljaka i životinja. Rafael je baš dugo radio kod nas, čak i kada sam ja otišla u Švajcarsku na školovanje. Posle je otvorio svoju firmu i ja sam mu pomogla da malo stane na noge, jer sam ga preporučivala drugaricama moje mame, mamama mojih drugarica i mojim starijim koleginicama igračicama. Ipak, dok pravim ovu malu ispovest, razmišljam da mi on i nije prva ljubav, ali smo se stvarno super slagali. Sada se ređe čujemo, ali on je u Izraelu, a ja sam u Srbiji. Baš ću da ga pozovem ovih dana, da sam se setila mogla sam da mu čestitam i Hanuku. On je prvi muškarac, koji je imao pejote u mom životu. Njegova porodica je bila ortodoksna i sada se pitam da li je on radio kod nas zbog mene ili zbog para. Mislim da je u početku zbog para, ali posle je zbog mene. Drugi vozač David je bio iz Rusije. Stariji čovek. Imao je slatkog sina. I sa njim sam se slagala. Lepo je pevao i pevao mi je pesme na jidisu, pa sam ga tako naučila uz njega i moji nanu.

Moje školovanje je bilo stvarno dobro. Učili smo svašta zanimljivo. Imali smo super fizičko sa profesorkom Evom. Bila je baš super. Zahvaljujući njoj otkrila sam svoje talente za sportove. Ona mi je pomogla da naučim da se razgibavam, a krenula sam i na jogu sa pet godina. Moja mama je bila protiv, a ja sam joj rekla: “Jeste sekta, ali ja imam životni plan da postanem igračica.” Ona je prihvatila moju odluku. Nisu ljudi u mom komšiluku gledali baš blagonakolona na to, ali mene je baš bilo briga. Nisam vam rekla da sam odrasla u kraju gde je bilo mnogo Sefarda, tako da sam od malih nogu govorila i španski. MOje detinjstvo je bilo baš dobro. Imala sam mnogo drugara i u komšiluku i imala sam i prve simpatije. Sada sam malo setna. Nedostaje mi Tel Aviv. Nisam dugo bila, jer sam ovde sa mamom, koja u je u Srbiji videla neki potencijal, ali sada ga više niko ne vidi, posebno kad se dovuku ti musavi Arapi. Razloga zašto ne idem u Izrael je prost. Moj bivši dečko. Jeste, ja sam stavila tačku na sve to. Veza je gotova, ali, evo je moja mala ispovest, plašim se da ću se ponovo zaljubiti, ako ga vidim. Čak i ja tako jaka i popularna sam negde uplašena. Morala bih da odem do Bine, moje najbolje drugarice, koju ću prebiti kada je vidim, jer me je ispalila. Trebalo je da špijunira mog bivšeg dečka i njegovu dosadnu ženu, a ona se smuvala za neku pijanicu i njihove zgrade, pa se sad još i udala. Šta sve mene neće snaći u životu?! Sad kao hoće da ima dete. Kad pomislim na Binu, glava me zaboli.

Ako vas još nešto zanima pitajte slobodno na imejl. Voli vas samovaša Moderna Pevačica.

Leave a Reply

