Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Vrlo loša osoba

Ispašće sada da sam ja ljubomorna ili nadrkndana ili ne znam ni je šta, ali moram da kažem nešto, a to niko osim vas par hiljada ne zna. Gledala sam tajno slike mog bivšeg dečka iz Izraela. Već sam pisala o njemu i znate da je sladak i nesrećno oženjen, a da se pali na mene. Ja se na njega ne palim, to moram da vam naglasim, sada samo hoću da kažem jedno zapažanje o njemu i njegovoj ženi, ali pre svega mi on nije jasan.

Kada sam bila mala devojčica od dvanaesta godina, ja sam se zaljubila u njega i htela sam da se udam. Sada sam gledala slike kako je slavio Purim sa detetom i obukao se kao budala. Ja sam obožavala Purim, kao mala, ali ga nisam slavila, jer sam Hriscanka, Pravoslavka. Moj dečko se maskirao u nekog kretena i maskirao je i ono njegovo iskeženo, dosadno i nevaspitano dete. Čisto da znate da je Purim bio u martu. On se tamo glupira i majmuniše, a ona sve to slika i pri tom se smeje kao nilska kobila sa onim slonovskim zubima i izveštačenim osmehom. Kako sam se iznervirala.

Glume srećnu porodicu, a ja sam ga naučila da se ljubi i mene zove tajno telefonom, doduše zvao me je ranije i pre mesec dana, čini mi se, ali opet je to tajno. I njemu ne pada na pamet da se razvede od te njegove izveštačene žena, a obećava mi brak i kule i gradove.

 

 

Leave a Reply

