Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

KO sam JA???

Oduvek sam bila ispred svoje generacije i po ponašanju, i po razmišljanju, i po bogatstvu, i po sexualnosti, i po talentu, i po vezama, i po profesionalizmu, ma po svemu. Ipak, nikada ih nisam gledala kao bedne pacove, već kao moje prijatelje, koje mnogo volim. Uvek sam bila koool prema njima, a mene moji prijatelji obožavaju. Imam oko 20 najboljih drugarica i oko 15 najboljih drugova. Istina je da sam sa većinom mojih najboljih drugova bila u vezi, a neke moje zlobne najbolje drugarice kažu da se oni druže sa mnom i čekaju samo priliku kada će da imaju seks sa mnom, ali mogu da vam kažem da to nije istina, sa mnogima od njih često pravim piđama parti, pa oni prespavaju sa mnom u krevetu, a ja sam i dalje nevina. Dakle, prijateljstvo je prijateljstvo. Evo, na primer, moj najbolji drug Bojan je mnogo sladak i oblači se lepo je moj drug, iako mu žena nije ljubomorna, njegova tašta je ljubomorna i ne želi da me vidi, a ja sam joj lepo objasnila da nema potrebe da bude ljubomorna, a njegova majka me obožava. Ali da ne pričam sada o prijateljstvu, već o sebi, što, u stvari, vas najviše i zanima.

Ja sam od malih nogu imala sklonost ka nauci i filozofiji. Pročitali ste moj blog o zamlaćivanju sa prirodnim naukama. Često ja raskrinkam neke nazovi naučnike, jer sam ja prava naučnica. Koristim ozbiljne naučne metode, a ne mačiji kašalj metode. Pre svega, moja metoda je ljubav i privlačnost, zar to nije i osnova megnetizma i sl. gluposti. Pošto sam oduvek bila naučnica i filozofkinja, uvek sam se pitala odtkud ova Zemlja i život na Zemlji. Tu sam pronašla odgovor u Bibliji. Jasno i glasno. Tako da sada ne postavljam glupa i nevažna pitanja, tipa, kako je nastao svet, otkud ljudi na Zemlji i sl. Ili da li je Zemlja okrugla ili ima li života u svemiru. Ma, daj, to tako zamlaćuju ljude tim glupostima, a mi moramo da živimo na Zemlji i plaćamo račune bila ona ravna ili okrugla. Dakle, postoje važnije stvari od toga, a to je očigledno novac. Pošto sam rešila egzistencijalna pitanja, poput Aristotela, ja sam se uvek pitala o sebi. Često sebe pitam: “KO si TI, Cicooo?” Od maloh nogu sam bila popularna zvezda i navikla sam na svakakve komentare o meni. Ja ne dajem previše pažnje na to, jer nemam vremena da se bavim glupostima. Neki tvrde da nisam popularna, neki da sam proizvod jevrejske zavere da se šundom pokori svet, pošto sam enormno popularna širom sveta, a i sami vidite koliko je moj blog popularan. Neki kažu da sam muškarac, a neki da sam baba. Ipak, ja sam samo jedna dobrodušna osoba, koja želi da zagrli ceo svet i poljubi svakog koga vidi. Želim da dam ljubav, koju imam u srcu.

Napisala sam noćas pesmu. Kada me ljudi vide, uvek pomisle: “Da mi je da sam kao Pevacica jedan dan, pa da se odmorim!” Ja se samo osmehnem i idem dalje, jer niko ne zna koliko sam ja tužna zbog jednog dečka, u kojeg sam zaljubljena 479 dana.

Eto, idemo dalje! ❤

Leave a Reply

