Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Ponovo

Cula sam tvoj poziv jutros
Nije bilo srecnije osobe na svetu od mene
Rekao si da si se vratio
Odjednom sam se setila svega od ranije
Svih nasih osmeha i moje tuge
Cula sam kisu na prozoru, ali to nije bilo vazno
Moje srce je ipak zaigralo

Pocela sam da mislim sta da obucem
Prisecala sam se sta si voleo
Ustala sam i gledala kroz prozor
Videla sam nase setnje i druzenja
Nasa mazenja i neznost, koju su mi dao
Osecala sam toplinu tih davnih zagrljaja
Setila sam se kada si otisao

Volela bih da ponovo sve to osetim
Moram da budem jaka kada te vidim
Da se nasmejem kao da je sve sada daleko
Da se salim na tvoj racun i da te bockam
Ali kako da budem jaka kada ja tebe i dalje zelim
Kako da stojim pred tobom s osmehom, a da zadrzim suze
Kako da budem jaka i ne zaljubim se ponovo?

Leave a Reply

