Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Strah

Poznata sam kao neustrašiva i da svima kažem šta mislim u lice. Poznata i kao poznata kritičarka, zvezda među filmskim i književnim kritičarima podigla sam svetsku kritiku na jedan potpuno novi nivo. Jedina sam bila hrabra da priznam da volim “Kasandru” i uspela sam da svojom kritikom te popularne serije pokrenem talas njene hiperpopularnosti, jer je moja reč, reč, koja ima težinu u svim svetskim krugovima. Dakle, pored mog dobrog izgleda, glasa, imam i istančan ukus za umetnost. Pored umetnosti, ja sam i naučnica, kao što ste pročitali, ali i naučnica društevnih nauka. Potpuno sam uključena u sva polja ljudskih dešavanja. Kao jedna skoro svemoguća osoba nisam dobila nikada Nobelovu nagradu za bilo šta jer sam je raskrinkala, a da mi je neko uruči, novac bih uzela i podelila onima koji nemaju a nagradu bih odbila uz obrazloženje da je to sve prevara. Da ne bih pričala o tim glupostima, preći ću na stvar.

Po prirodi sam neustrašiva i baš sam se iznenadila, kada mi je jedan drug rekao da ne sme da se javi devojci. Oni su se nešto muvali, pa se on zaljubio, ona kao našla drugog. Sada on njoj ne sme uopšte da se javi. Ne sme da je pita ništa. Izbegava da je vidi. Život mu se potpuno promenio. Polako se izoluje i ja sam mu jedini prozor u svet. Mislim da sam mu JA i jedina prijateljica. Ja sam mu rekla, da život teče dalje. Da će sve biti ponovo u redu. On se sav rastužio i dane provodi samo razmišljajući o njoj. Ne znam kako da mu pomognem. Ima li neko neko rešenje?

U svim mojim probelimima, koje imam sa dečkom, koji mi se sviđao i sa sadašnjim dečkom, ja uspevam da brinem i o drugu. Treba da skinem sebi kapu i kažem samoj sebi: Svaka ti čast, Pevačice! ❤

 

Leave a Reply

