Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Ništa nešto

Poznata sam spisateljica,  a kao što vidite iz mog bloga i veoma talentovana. Uvek imam inspiraciju, ali sam danas odlučila da napišem blog ni o čemu. Da! Blog ni o čemu. Hoću da pokažem, kako se ni od čega može napraviti nešto, a da to buide kvalitetno i zanimljivo. Čovek ili ima ili nema talenat, ja sam imala sreće, pa sam uvek imala. Dakle, ne pišem vam o mom bivšem dečku ili o sadašnjem dečku, nego jednostavno o onome što mi je u glavi. Uvek kažem da je spontanost najbolja. Izneneđenje, iskrenost, čistota srca, koju samo JA posedujem nikada nisam srela ni kod koga. Ovo bi mogla da bude odlična lekcija onim “sveznalicama” na kursevima o kreativnom pisanju. Jednom sam ja tako otišla na kurs kreativnog pisanja i razbila ih kao zvečke. Ipak, ne mogu se JA, spisateljica svetskoih bestselera porediti sa nekim tamo novinarčićima, koji trčkaraju i broje šahte po ulici. To me je podsetilo na jednog dečka. On je moj bivši dečko a išao je na političke nauke. Ja sam bila tada čuvena novinarka, a on samo neki davež, koji je tamo na fakultetu učio neke gluposti. Odemo nas dvoje na teren u neku diskoteku. Čovek nas ponudi pićem, a ovaj zapeo o nelegalnoj gradnji i nekom kokošinjcu neke, koji se nakrivio, jer je ovaj fini čovek malo proširio svoj perionicu. Ja sam odmah zauzela objektivan stav i rekla sam da treba da odemo prvo do babe, a onda do tog čoveka, međutim, ovaj navalio kod njega, pa kod njega. I ja dolazim tamo potpuno profesionalna. Lepo obučena, tada sam još vozila mog đipa po ovim putevima, a ovaj moj kolega, mada nismo kolege, jer sam ja 1000 svetlosnih godina ispred njega u svakom pogledu. On nas dočekao kao ljude. Piće, posluženje, mada sam ja bila veganka i tada, u stvari sam celog života, a ovaj moj navalio na čajnu kobasicu i kačkavalj. I jede, jede, a ja samo hoću da se čuje o čemu se radi. I čovek mi lepo ispriča o čemu je reč, vidi da sam profesionalka i dogovorimo se da odemo jedan dan na piće. Ja sam imala 18 godina, a on 42. Baš je super izgledao. Ovog moh JEDVA odvojim od stola i odemo kod babe. A baba namazana. Krene odmah da se žali, kako nema ništa da nas počasti, nema penziju, svi joj pomrli, a sada te njene kokoši ne mogu tu da spavaju, kao da su navikle da nose jaja u “Hiltonu”. Ovaj moj uhvati da joj podilazi. Ja mislim da za tih desetak kvadrata ne treba da diže frku, a ovaj onako nakrkan i nadžidžan mi kaže, kako sam ja pristrasna. Ja odem u redakciju i iskuliram sve napade. Napišem tekst. Objektivan, a ovaj moj navali da priča kako me je podmitio daj čovek. Ja onda kažem, kako je on nezahvalan, kako je navalio na sir i čajnu i da mu se ulizuje, jer su Crnogorci i zapretim da ću dati otkaz, jer ne volim da se nešto radi preko veze. Na kraju sam napisala članak i bila sam i svedokinja ovom finom čoveku. Posle smo bili u vezi mesec dana, ali je on bio ljubomoran, jer je moj posao takav da sam bila okružena muškarcima, ali smo ostali prijatelji na kraju, a ovaj kolega, ako mogu da ga tako nazovem, ide od novina do novina i šlihta se urednicima.

Imate priliku, da vidite kako osoba, koja ima talenat ni od čega može da napravi lepu i poučnu temu.

 

2 thoughts on “Ništa nešto

  1. Kada od ništa napraviš nešto o niočemu onda to niočemu nema ništa što nije da nema ništa niočemu jer sve što treba i treba da treba neka treba i treba da treba.

    Like

Leave a Reply

