Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Nepobediva

Stavila sam ovaj naslov, jer sam u ovoj borbi, koju ću vam opisati izašla kao pobednica i potvrdila da sam nepobediva i super zvezda. Juče sam se videla sa sadašnjim dečkom. Sa njim sam da zaboravim onog prethodnog. U stvari, onog u kojeg sam zaljubljena. Nadam se sve manje. Malo ga zaboravim, a on se ponovo vrati, ali sam sada odlučila da prekinem da mislim na njega, čim počnem da mislim. Teško je, posebno meni, koja sam poznata kao zaljibljiva devojka, ali sam sebi rekla: “Cico, popela si se na Mont Everst, pa možeš i njega da zaboraviš”. Ljubav je slepa, gubiš vid nemoj glavom u zid setim se pokojnog Nine. On je imao tu pesmu. Eto, i on je crkao bez igde ikoga. Ali, hajde da ne pričam o njemu. JUče sam se videla sa mojim dečkom i njegovom najboljom durgaricom, koja se spremila da me pobedi i izgledom i ponašanjem, ali i seksipilom. Obukla se odvratno kao neka padavičarka, tako da sam je ja jednostavno mojim čizmicama, jaknicom sa veštačkim krznom, jer sam zaštitnica ljudi, biljaka i životinja, prosto, oduvala. Oduvala sam je. Moja roze haljinica je bila nešto što je dalo fajnl tač. Naravoučenije za nju, a i za sve. Nemojte se ograti sa zgodnim Cicama, jer mogu da vas ogrebu.

Leave a Reply

