Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Moje telo

Poznata sam pesnikinja, pa sam odlučila da vam poklonim jednu lepu pesmu. Pesma je, naravno, ljubavna. Neću da pišem neke depresivne gluposti. To nije umetnost. Uživajte!

Noćas ležim sama i čekam te,
Znam da ćeš doći, zato i čekam
Noćas sam vrela i treba mi neko da me ohladi
Osećam da si blizu moje telo mi kaže
Dvoje treba da se nađu obnaže
Da padnu u vatru i istope se u noći

Sad kada dođeš moje usne će ti se javiti
Dobićeš poljubac, prvo jedan, pa drugi i tako dalje
Ni ti nećeš moći da staneš
Ljubićemo se cele noći, a noć če trajati večno
Tela će se preplitati, a toplota širiti

Kada me jednom probaš zaboravićeš
Tvoji okovi će spasti i uživaćeš u pravoj nežnosti
Pričaćeš mi nežene reči, molićeš za još
A ja ću čekati kraj noći, jer će sutra doći još neko novi
Ako budeš hrabar uživaćeš sa njim u mom telu
Biće to za vas večna noć

Želećete dodire mog tela na vama
Mislićete da uživam u vašim dodirima i usnama
Vi ćete uživati iako se trudite oko mene
Ja sam vrela, ali ravnodušna
Grudi će nabujati dok mi mrsite kosu
Bedra će goreti a ja ću guzom mrdati u sexy ritmu
Ako znate ritam trajaće to večno, sve dok ne dođe još jedan

2 thoughts on “Moje telo

Leave a Reply

