Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized · World policy

Serum de verite

Raspoložena sam malo da pišem pesme. Uspešna sam pesnikinja, koja spontano stvara ultrapopularne stihove. Moje pesme se svima sviđaju, a vi možete sami da kažete koliko su dobre. Mnogi mi šalju imejl sa komentarom i to je lepo. Shvatam da moje pesme pomeraju granice i da su dovoljno kontorverzne. Ova pesma je nastala inspiracijom za mog druga, u kojeg sam zaljubljena.

Serum de verite

Spremna sam da primim taj serum
Spremna sam da kažem sve bez laži, bez prevare
Slobodno ga ušpricaj, jer nemam šta da krijem od tebe
Nemam šta da krijem ni od sebe
Istina, istina i samo istina.

Polako padam u ekstazu, vraćaju se slike
Srce mi lupa sve jače i jače i vid mi se magli
Sećam se napih poljubaca i tvojih dodira
Nisam htela da ti se dam tada, a sada bih rado
Da budem samo tvoja

Mislio si da se plašim tebe, a plašila sam se sebe
Tada nisam mogla da ti kažem da ne budeš jači od mene
Tada nisam smela da ponizim sebe
Tražio si pravi način da mi priđeš, ja sam te odbijala
Moji poljupci su bili hladni, jer si mi bio tu

Bolje je da noćas ostanem u krevetu
Ne znam šta sam u stanju da uradim za nas
Ako mi daš serum igraćemo igru istine
Reći ću ti sve iz sebe
Ništa više neće biti isto.

Leave a Reply

