Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Srećna Nova godina

Dragi moji prijatelji, obožavaoci, želim vam sve najbolje u Novoj 2016. godini. Da brige nestanu, a lepi trenuci nastanu i traju dugo, dugo, dugo. Za mene je prethodna godina bila veoma, veoma teška. Jedna od najtećih u mom životu. Bio je samo jedan problem, a ti je, naravno, ljubav. Ne smem da vam kažem da pazite da ne zaljubite, jer biti zaljubljen je vrlo lepo osećanje, neću vam reći ni da pazite u koga se zaljubljujete, jer srce samo određuje, ali ću vam zato samo reći da ako se već zaljubite, pa makar videli da je to pogrešna osoba probate da uživate i ostanete hladne glave, koliko možete.

Sinoć sam išla na doček sa sadašnjim dečkom. Taj dečko je samo zamena za onog u kojeg sam zaljubljena. Pitala sam se da li da mu ja ćestitam prva Novu godinu ili da sačekam njega. jedan dečko mi je rekao da on treba da bude đenlmen i da prvi čestita. Mi smo sada prijatelji i ravnopravni smo, tako da nema tog đentlmenskog odnosa. Tako sam mu JA čestitala prva. Dobila sam odgovor, koji nisam želela da čujem, ali se očekivalo. Bio je sa devojkom. Nigde nisu otišli, a ni meni se nije išlo. Pomislila sam kako bi bilo lepo da sam ja bila ta. Nema veze život teče dalje.

Na dočeku je bilo fino i klasično. Neki restoran. Nekoliko njegovih prijatelja sa ženama. Većinom su biznismeni. Žene pričaju o deci i zimovanju, a ja sam se smarala, jer nisam ni pevala, ni igrala, a muškarci su pričali o sportu i nekim glupostima. Svirao je neki bezvezni orkestar. Pevačici su govorili već petnaest godina da dobro peva, jer je niko nije slušao, nego samo gledao ne zbog dobrog izgleda, nego zbog lošeg ukusa za odevanje. Davili su dosadnim i depresivnim pesmama matorih pevača. Hrana je bila očajna, konobari su bili jadni. Ovo je dobar provod za nekog srednje jadnog čoveka, ali ne i za mene. Gledajući tako sve njih kao neke tetke iz doba socijalizma pomislila sam da ja moj dečko sasvim dobar i fin. On je pomislio da će se meni ovakav kič dopasti, pa me je zato pozvao. Ja sam se tu smarala do pola jedan, kad su svi iščestitali i prosuli neki špricer, koji zovu šampanjac. Katastrofa!

Onda sam ja predložila dečku da idemo na jedno mesto. Moj jedan drug je pravio žurku. On se malo nećkao, ali sam mu rekla da je to moja novogodišnja želja i pristao je. Otišli smo kod mog druga u stan. Muzika je udarala, a žurka je bila u toku. Stigli smo nešto pre jedan i onda sam ja dohvatila mikrofon. Bacila bundicu i krenula da pičim turbo-folk. Tada je tek nastala ludnica. Dočekali smo Novu godinu u jedan, dva, tri, pola četiri, četiri i petnaest do pet. Sve vreme sam pevala i igrala. Turbo folk, narodnjaci, tehno. Moj dečko me nikada nije video ovakvu i potpuno se oduševio. Stigla sam kući oko šest. Sad sam ustala i baš je bilo dobro.

Sve najbolje svima! 🙂

Leave a Reply

