Ljubavni zivot Love Life · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Pogrešna ljubav

Ono što mi se odgodilo danas je nešto, što ne može da se desi nikom normalnom, a posebno je čudno kada se desi nekoj osobi, koja je poznata širom sveta. Neko tako čuven kao JA. Po prirodi sam skromna i želim svakom da pomognem, samo znate kakva sam humanitarka. Srce bih svoje dala da pomognem drugom živom biću. Išla sam po Amazonu spasavala šume, bube, kojekakve voluharice i mačke, ali i neka plemena od izumiranja. Da mene nije bilo mnogi bi pocrkali od gladi, ali ne volim da se hvalim i prikazujem svoje poduhvate, jer me sprečava ba ta moja dobrota i skromnost. Prokleta dobrota, ja bih je tako nazvala. Sad ću vam ispričati šta mi se dogodilo danas, pa vi sami procenite u kakvom svetu živimo.

Nikako da počnem, jer sam još uvek malo pod stresom. Počeću od početka. Ja se družim sa jednim čovekom Vladanom. On ima oko 50 godina. Nas dvoje smo bili u nekoj šemi pre par godina, kada sam ja došla u Srbiju. Baš je bio super i svideo mi se iz prve, međutim, tu su se mnogi umešali u našu vezu: njegova ćerka, njegova žena, njegov sin, njegov brat, najzlobnije biće, koje sam upoznala, njegova prijateljica, njegova komšinica, čak i frizer njegove žene. Svi su bili protiv mene i naše veze.  Ja sam pokušavala da budem normalna i da sve to stoički podnesem. Trpela sam to i jedne večeri sam slučajno našla jednog super dečka sa Mercedesom i naša veza se završila, jer nisam želela da ispadne da ga varam. On se svađao sa mnom, slao mi poruke, kako me želi, ali se na kraju vratio svojoj ženi i ubrzo su se razveli. Mi smo onda počeli da se družimo i ja sam mu postala najbolja drugarica. Pričali smo o svemu. Međutim, on je ubrzo želeo da nađe devojku, a ja sam devojka, koja podržava ljubav, pa sam ga upoznala sa mojom drugaricom Draganom. Dragana se razvela od muža, koji je nije poštovao i sa njim ima jednu malu preslatku devojčicu, koju stvarno mnogo volim, ali uvek joj zaboravim ime, jer je nekako dosadna. Ja stvarno volim decu i tu malu, ali te dečije gluposti su naprone. Idemo da vozimo rolere, a ja moram da je čekam dva sata. Krene, stane, vuče se. Najviše je trpim zbog Deagane, ali je ovako ok. Ide u školu i ne viđam je često, ali je stvarno volim. Slatkica je, ali je stvarno dosadna kao njen otac. Ipak, da ne dužim ovu priču. Vladan i Dragana su se upoznali. Naizgled nije bilo ništa, a onda jepočela njena majka da se muva sa Vladanom. On je pet godina mlađi od njene mame i njega su uvek spopadale neke babe, čak i kad sam ja bila u vezi sa njim, ali ja nisam obraćala pažnju na njih. Ima godinu dana kako sam ih upoznala. Ja nisam se mnogo petljala u njihovu vezu, jer sam diskretna. On je valjda zreo muškarac sa dvoje dece, ona je zrela, ima ćerku i ima 23 godine. Razvodom od tog daveža je pokazala da zna šta hoće, a to je sloboda. Međutim, Draganina mama se stalno nabacivala Vladanu, a oni su krili vezu od svih. On je malo plašljiv i nesiguran, jer je oćelavio i skoro sasvim osedeo, a ona nije htela da se zna. Draganina majka je stalno bila kod Vladana. Danas su napravili ručak da na prave svečanu objavu. Na ručku sam bila JA, Vladan, Dragana, Draganina ćerka i Draganina mama Rada. U jednom trenutku, Vladan je počeo da drži govori i rekao da je zahvaljujući meni upoznao divnu ženu, koja mu je ispunila život. Bla, bla, bla. Ja se mislim: “Ti, sa 100 godina upoznaješ neku ženu, koja ti ispunjava život, a šta si radio do sada u tom praznom životu.” Ali neću da komentaršem. Videla sam da se rada nešto kezi sa frizurom i da sija. Ja sam pomislila da nešto neće biti dobro, jer se ona tako samo smejala, kada je terala zeta iz kuće sa nalogom za iseljenje. I onda je on rekao da se, zahvaljujući meni, ženi sa Draganom. Ja sam bila presrećna, jer samo pomogla da se dvoje ljudi upozna. Rada je skočila na mene i krenula da me udavi. Ispalo je da je očekivala da se ona uda. Viknula mi je: “Kurvetino jedna, ti si njih spanđala.” Pala je u nesvest i odveli su je u bolnicu. Ja sam došla kući da podelim to sa vama. Da vidite moje stradanje. Uzela sam ovu malu ćerku kod mene, pa je Milanka čuva dok se ne sredi stanje. Jadno dete šta je preživelo. Tako užasna baba.

2 thoughts on “Pogrešna ljubav

Leave a Reply

