Pozitivne misli · Uncategorized · World policy

Tvrda vera, tvrda glava

Odlučila sam da posvetim ovaj blog Bosni i Hercegovini. Uvek pozdravim fanove iz neke države, a imam ih širom sveta, ali prekjuče i nakjuče sam najviše poseta imala iz Bosne i Hercegovine. Drago mi je da moj blog zanima ljude tamo, jer je poznato da ih ja jako cenim. Ranije dok sam radila kao Pevačica, rado sam išla u Bosnu i Hercegovinu i upoznala sam tamošnji narod. Pravi i normalni ljudi. Veseli, neopterećeni i zabavni. Mnogi bi mogli da nauče od njih o svemu: poštovanju, preciznosti, tačnosti, čuvanju obraza i tradicionalnih vrednosti.

Za razliku od drugih Pevačica, ja sam jedna ostvarena osoba i radila sam to iz hobija. Ljudi su osećali moju energiju i zbog toga su me poštovali i obožavali. Ja sam obilazila mnoge prelepe krajeve te zemlje. Predivna je i leti i zimi. Jedino što mi kvari pogled su šiljci džamija, za koje znate da mislim da je normalno da postoje u toplijim predelima, a ne po snegu, jer mi je Islam, ipak asocijacija na pustinju i toplotu. Volim ta brda i predivne šume.

Dragi moji obožavaoci, šaljem vam veliki pozdrav, jer ste me kao i uvek obradovali i pozdravljam ovog puta i fanove iz Makedonije, koji su me takođe posećivali. ❤

Leave a Reply

