Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

David Bowie

Poznata sam muzička zvezda. Mnogi moji fanovi su me pitali da prokomentarišem smrt Dejvida Bovuija, pošto je poznato da smo bili dobri prijatelji i da smo sarađivali na mnogim muzičkim projektima. Ja sam njemu bila inspiracija, ali sam mu bila i savetnica i saradnica. Upoznali smo se kasno, jer sam se ja rodila kada je on već bio star. Naše prijateljstvo je bez obzira na razliku u godinama bilo iskreno. On je u meni uvek video talenat i uzor, ali i odanu prijuateljicu. Ako je imao problema u braku, meni se žalio na Iman, ako ga deca nisu slušala, mene je pitao kako da im priđe. Jako me je pogodilo, kada su mi javili da je umro. On je bio bas veliki umetnik i mislim da je jedan od retkih, koji može sa mnom da se poredi danas. Teško da će iko, ikada uspeti da nadmaši njega. Mnogi moji prijatelji su bili iznenađeni, a ja sam primetila da nešto nije u redu, još dok smo spremali poslednji album. Da mene nije bilo, on ne bi ni otišao u bolnicu.

Davide, najbolji si! Voli te tvoja prijateljica Moderna Pevačica! Zauvek si u mom srcu.

2 thoughts on “David Bowie

  1. Što im ne ispričaš onu anegdotu za graund kontrol i ko je usitinu bio za pultom tog dana i zbog čega su mu se zvezde činile takve…

    RIP maj goblin King.

    Like

  2. Ne mogu da pričam nešto, što se nije dogodilo. Ja se tada nisam rodila, ali kada smo se upoznali Dejvid mi je rekao da misli da osoba kao JA je oduvek njemu bila inspiraciju, tako da smo zaključili da sam na nivou večnosti i Univerzuma, ipak JA imala uticaj na njega. Kada mi je to rekao bilo je drogiran, tako da znam da je istina.

    Like

Leave a Reply

