Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Zaljubljena tinejđerka

Odavno nisam tinejđerka. Ipak, i dalje sam ona ista čista, naivna, čestita i nevina devojčica. Po prirodi sam baš, baš naivna. Poverujem u sve što mi dečko kaže, jer sam čiste duše i nikoga ne bih prevarila, pa mislim da su i svi ljudi takvi.

Trenutno sam zaljubljena u jednog dečka. Pričala sam vam da se on prvo palio na mene, ali ja nisam želela da se upuštam u vezu sa njim, jer nisam baš bila raspoložena za vezu. Vremenom, ja sam se zaljubila u njega, a on se odljubio, pa smo sada prijatelji, a on ima devojku. Ja se pravim da je to sve super i podržavam ga u toj vezi, ali iskreno, ja baš tugujem za njim. Kada me vidi on mi se divi i kaže: “Cico, kako si ti jaka?! Kod tebe je sve coool.” A nije, ali neću da mu kažem. Tako se nađem sa njim ponekad u gradu i idemo zajedno do nekog kafića, jer on nema vremena da se šetamo. A, ja mrzim da šetam, osim sa njim. Sa njim bih otišla na kraj sveta. Dok tako šetamo ja gledam njegov profil, njegov špicast nos, njegove obraze, koja nisu savršeno obrijani, njegovu proređenu crnu kosu. Gledam njegov profil, a on tamo priča o nekim glupostima, koje mene ne zanimaju. Dok tako šetamo ja boh volela da ta šetnja traje još dugo, dugo. Večno. Onda odemo u kafić. On naručuje espreso sa mlekom, a ja narucim nesic ili cajic i dobijem keksić. On tako priča i doliva ono mleko, a ja gledam u njega, grickam keksić i potvrdno mašem glavom i divim mu se kako je lep. On tako priča o svemu i svačemu, a ja ne znam o čemu sve ne priča i mene to ne interesuje preterano. Priča o poslu, a i ne znam šta radi, priča o porodici, a oni me ne zanimaju preterano, priča o devojci, koja me tek ne interesuje. Ja samo razmišljam kako je on sladak. Iskreno da vam kažem ne idemo često. Ja sam zaljubljena u njega i to me potpuno paralizuje. Šaljemo poruke jedno drugom, ali ja moram da skupim snage da bih ga videla. Ponekad bih ga videla, ali odložim, jer ću onda patiti. On me pita kako mi je dečko, a ja samo dogovorim da je sve dobro. Ne znam, ni šta bih mu rekla, pošto me, u stvari, on zanima, a sa dečkom sam da bih njega zaboravila. Tako se ujutru probudim i pomislim da je sve u redu i da je zaljubljenost prošla i onda mi se ponovo javi. Baš se osećam bez veze. Ja se ipak ujutru spremim, našminkam, atraktivno doteram i odem na trčanje, posle doručkujem, odem na fitnes ili čitam malo Bibliju, vidim se sa nekom drugaricom ili drugom, odem u šoping, ručam, onda odem opet malo čitam Bibliju, odem u crkvu, vidim se sa nekom drugaricom ili dečkom i dan prođe. Onda sutra ponovo.

Možda sam vam smešna, jer sam tako slepo zaljubljena, ali, eto, ja sam samovaša Pevačica i to Moderna. Volim sa vama da podelim poneku priču iz mog ludog života. Iako sam zaljubljena u ovog, volim i vas puno, puno, puno. ❤

Leave a Reply

