Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Contre l’art

Raskinula sam sinoć s dečkom. Jednostano taj čovek ne zna da ceni umetnost, a ja kao vrhunska umetnica ne želim da budem sa nekim ko nije u stanju da prepozna talenat uopšte i telnat koji JA posedujem. Neću mnogo da pišem o tome, pošto uskoro treba da izađem i nađem novog dečka, ali ću vam ispričati, čisto da i vi ne napravite grešku kao što sam ja napravila.

Sinoć je moj dečko bio kod mene. Malo smo se mazili i ljubili u mojoj sobi. Bila sam u dnevnoj, a ne u spavaćoj, pošto ne volim u spavaćoj, jer se momci često zanesu, pa bi probali i nešto više, ali ja neću, jer sam još uvek nevina. Ostajem nevina dok se ne udam i tačka. Vidite li vi, kako sam ja sinoć shvatila da sam prevarena. I posšto smo se izljubili i izmazili ja sam pustila neku pesmu. POšto mi je muzika u krvi, odmah sam i zapevala i poigrala. On je počeo da se smeje i rekao mi je da ga moj glas podseća na jedan snimak sa jutjuba. Po prirodi znatiželjna, pitala sam ga o čemu se radi, a on mi je pustio snimak glasova iz pakla. Ja sam mu rekla da nije smešno, a on je rekao da ja tako zvučim. Rekla sam mu da se kupi i da je naša veza završena. Izašla sam iz sobe. On je krenuo za mnom da mi objašnjava kako se šalio, ali ja to nisam htela ni da slušam. MENI vrhunskoj Pevačici, ultrapopularnoj, seksi, ljubaznoj, poštenoj, čestitoj on tako da kaže. Mnogi osoporavaju moj talenat, jer ja nisam htela da spavam sa meniđerima i producentima za ploču, nego sam se sama borila. Imala sam nekolim nambr van hitova leta, koji se još uvek slušaju po Mediteranu. JA, koja sam poznata humanitarka. A on je našao mene da vređa. Rekla sam mu da ne želim da ga gledam. Naravno, Milanka se tu našla da mi zabije nož u leđa. Rekla je da treba da pijem jaja da bih imala bolji glas, iako sam poznata veganka i ne jedem jaja nikada, čak ni u torti. Rekla sam mu da ne želim više da ga vidim. Otišao je, a ja sam shvatila, koliko je mene njegova blizina mučila.

Sad sam se spremila atraktivno da malo izađem u život. Jutros mi je posla poruku, pa me je pozvao da sve sredimo. Ja sam rekla da sam sinoć sve sredila i da idem dalje.

2 thoughts on “Contre l’art

Leave a Reply

