Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Kroz noć ka tebi

Znate da sam poznata pesnikinja, pa sam ponovo dobila inspiraciju da napišem pesmu. Videla sam sliku mog druga sa novogodišnjom jelkom. To mi je stvarno bilo slatko i lepo. Pomislila sam kako je kitio jelku i razmišljao o meni. A, ja sam htela da budem sa njim.

Noćas kad se čeka Deda Mraz
Kada svi su srećni, dok lagano pada mrak
Sumrak se polako pretvara u noć
To je moje doba dana kad pokazujem moć

Oblačim se seksi i pravim super friz,
Plavuša sam, lepa, zgodna, hoćes da ti dam liz
Sada samo mislim o njemu
Ranije sam mislila o svemu.

Kroz noć koračam da dođem do tebe
Ne mogu me sprečiti ni pahulje bele
Doći ću do tvoje zgrade i reći da sam vilenjakinja
Baba sa interfona je sigurno naivna ludakinja
Popeću se do petoga sprata,
Moraću da trčim, jer lift ne šljaka

POzvoniću na vrata i sakriću se pored
Pozvoniću još jednom i dići ću buku, svi stanari će izaći
Sakriću se u hodnik i bučiti više,
Kad izađeš napolje ući ću tiše.

Sakriću se negde, gde me nećeš naći
Mislićeš da si sam, a iza leđa ću ti se primaći
Kada se zagledaš u nešto polako ću ući
Prići ću ti iza leđa i na grudi ću ti ruku podvući

Ljubiću ti vrat, osetićeš toplotu
Tada ćeš da vidiš pravu ljubav moju.
Pokriću ti oči i reći: Pogodi!
Tada ćeš videti kako je kada se prava ljubav dogodi.

Ljubićemo se na trosedu,
Gledaćemo filmove,
Mrsićeš mi pramenove, a ja ću te maziti
Grlićemo se, čekati Deda Mraza,
Poželeću samo da da tvoja devojka ne sazna.

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Kroz noć ka tebi

  1. Konjpulsivno opsesivni tekst. No dobro za razumeti je sve te frke oko praznika i nepripadanja ali nemoj da prepdaš ljude zaboga. Inače pesma je lepa. Naročito u donjim lagama.

    Like

Leave a Reply

