Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Mikroskop

U vezi sam već jedan i po dan sa jednim dečkom. Ima 40 godina i to je napunio prošle nedelje. Daluje da je fin. Vozi nekog đipa tamno zelene boje. Ne znam marku, jer sam počela da ih brkam. Najlakše je orijentisati se na normalne marke. Mercedes, Ferari, Porse, Rols Rojs, Bentli, Maserati, Audi, Đaguar i moj najomiljeniji Aston Martin. Najomiljeniji mi je, jer sam prvo dobila Astona MArtina, kada sam položila vozački. Vozački sam položila kao tinejđerka u Americi. Ja sam živela u Severnoj Dakoti. Auto je bio na mamino ime, jer je tako moralo, iako je bio moj i nisam smela noću da vozim, ali sam ja svesno kršila zakon, jer neki od momaka sa kojima sam bila u vezi su mogli tek uveče da izađu, pošto su neki bili pred razvodom. Onda su te žene pravile ljubomorne scene. Ja smatram da je ljubav jača od svakog zakona, pa i saobraćajnog. Ja sam se normalno zaljubljivala. Jednom me je zaustavio jedan policajac, a baš sam bila raskinula sa dečkom, pa me je on utešio i pustio, posle sam s njim bila u vezi dva meseca, jer je bio dobar, ali moram vam priznati, bio je malo ograničen. On je želeo da ja dođem da živim kod njega. Njega su izbacili iz policije, jer sam ja bila tada maloletna. Posle smo raskinuli, jer nije mogao da shvati da sam ja živo biće i da sam volela da izlazim. On je hteo da se ženi. Posle sam otišla u Kanadu i tamo sam normalno vozila sa vozačkom iz Amerike. Aston Martin još uvek imam, ali ga ne vozim. Malo mi je čudan taj njegov đip, ali sam ovde u Evropi svašta videla, pa ne komentarišem previše.

Dakle, imam novog dečka. Možda ću konačno preboleti ovog.

2 thoughts on “Mikroskop

Leave a Reply

