Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Ja te čekam,…

… a ti si kod druge. Odlučila sam da napišem večeras jednu pesmu, koju posvećujem svim zaljubljenim osobama ovog sveta i devojkama, i momcima i pederima i lezbejkama, a i transvestitima, pa i oni su ljudi ili žene. Ja sam vrlo tolerantna prema svima i mnogi moji fanovi su gejevi. Ja im kažem da će goreti u paklu, ali oni mi kažu: “Pevačice, mi te volimo, jer si iskrena.” Nije da ja to želim da oni gore u paklu, ali ima je to apostol Pavle poželeo, pa mogu da se slikaju. Onda pomislim: “Hajde bar da im ovaj nemoralan život na ovoj Zemlji bude lep, kad ih već čeka pakao posle smrti.” Zato me i vole gejevi, jer kod mene nema foliranja. Večerašnja pesma je pesma, koja je izašla iz mog čistog i nevinog srca. Puna sam ljubavi, puna sam čežnje, a on nije sa mnom.

Koliko sam samo čekala tvoj poziv
Čim sam videla tvoje ime obradovala sam se
Želela sam da budem tvoja i da budeš moj,
Rekao si mi samo da ideš njoj,
Shvatila sam tada sve da ti nisi više moj.

Sa osmehom sa prihvatila sve
Poželela ti sreću i sve najbolje
Nisam htela da ti kažem, koliko me boli
A veruj mi da me stvarno mnogo boli
Stvarno me boli, koliko te volim.

Počeo si da mi pričaš neke tvoje priče
Srećom telefon ne pokazuje moje lice
Ne možeš da vidiš oči pune suza,
Ne možeš da čuješ kako moje srce kuca
Ti odlaziš drugoj, a ja te samo čekam

Leave a Reply

