Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Domaćica

Danas je Slava dečku, koji mi se sviđa. Pustila sam Severininu pesmu “Italiana” i pišem blog razmišljajući, kako da čestitam Slavu dečku, koji mi se sviđa. U glavi ponavljam stihove: “Pusti glas i glasno zapevaj! Zar to nije dobar osećaj? Nađi nekog za sebe i ljubi se satima… NOVA LJUBAV TE ČEKA PRED VRATIMA!!!” I baš tu novu ljubav očekujem da je ON. Naravno, ja sam odlučila da više ne pišem o njemu, ali me je Branka podstakla da pišem o njemu. Branka je jedna moja obožavateljka, koju ovom priliko pozdravljam. Mogu da kažem i da je verna obožavateljka, jer se vratila posle par godina. Ovom prilikom je pozdravljam! Branka ❤ ! Dakle, tako ja uz Severinu skupljam hrabrost da mu napisem samo: “Srećna Slava!” Zar nisam iskreno zaljubljena. Čak ne primećujem ni te seljačine, koje plačnim glasom bugare na italijanskom.

Pitam se šta bi on radio, kada bi znao koliko ja mislim o njemu. ❤

 

One thought on “Domaćica

Leave a Reply

