Pozitivne misli · Uncategorized

Dnevnik glupog britanskog filma

Poznata sam filmofilka i filmska kritičarka. Moje pero je oštro, ali pravedno. Gledam danas “Dnevnik Briđit Đons”. Tu glumi Rene Zelveger, Kolin Fart i Hju Grent. Preskočila bih debelu Rene Zelveger. Njena uloga je jednostavno tako glupa sa kojom se poistovećuju sve neke rugobe, koje su debele i imaj promašen život, tako da neću gubiti vreme na njeno analiziranje. Dve muške uloge su mi posebno zanimljive. Kolin Fart (fart, fart tobro ste pročitali) mi je oduvek bio odvratan. Neki ljudi postanu glumci i onda jednostavno glumataju, a u tako nekoj kinematografiji poput britanske glumci nisu željni holivudskog glamura, pa se tako šunjaju po filmovima sa neki tipskim ulogama. Uvek neki promašaj. Prvo mi je bio odvratan u ovim “Dnevnicima”, pa u onoj “Devojci sa bisernom minđušom” i na kraju “Ekšli lav”. Čovek je idealan za uštogljene uloge nekih drvenih prolaznika sa britanskim akcentom. Odvratan i dosadan i predvidiv.

Hju Grent! Dovoljno je reći to ime i odmah mi padne mrak na oči. Oduvek mi je bio odvratn i ušogljen. Kada čujem da ga neko povezuje sa britanskim šarmom, povraća mi se. Odvratnijeg glumca nisam videla. Nijedam Britanac nije takav, a pored toga on izgleda kao sa metlom u dupetu. Kada sam ga upoznala, poželela sam da mu lupim šamar. Nekako mi je sav ljigav i perverzan. Ne znam, kako se taj čovek uopšte uvalio u filmsku industriju. Bednik i jedan bledi lik. Sve uloge glumi isto. Kada glumi perverznjaka to mu toliko odvratno stoji, kao da čitam sexy priču iz “Mens Helta” srpsko izdanje. Sva sreća pa je mator i već je deda, pa mogu lakše da ga odbijem kada me muva. Sav mi je gadan.

Htela bih da kažem da je film “Dnevnik Briđit Đons” jedan od najglupljih filmova, koja hoće da se dopadne neperspektivnim milfovima, koje niko ne muva sa porukom da ima nade za njih.

2 thoughts on “Dnevnik glupog britanskog filma

Leave a Reply

