Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Uplašena pred sastanak

Jeste, rekla sam da neću više da pišem o mom drugu, na kojeg se ludo palim. Rekla sam da više neću da pišem ni o mom dečku, a rekla sam da neću ni da pišem o mom bivšem dečku iz Izraela, koji je oženjen sa onom dosadnom debelom ženom iz Italije. Sve sam ja to rekla priznajem, ali sada moram da poreknem. Pisaću o mom drugu, u kojeg sam baš zaljubljena, a on je ranije bio zaljubljen u mene. Treba da se vidimo ovih dana, a ja se toliko plašim susreta sa njim. Znate, ja sam i dalje tinejđerka i dalje sam naivna i iskrena, koja veruje da će naći pravu ljubav, da ću se udati i živeti negde u tropskim predelima. Verujem da ću imati petoro dece i da ću se potpuno posvetiti njima, iako moram nekako da vodim računa o svojoj karijeri.

Ja u njemu ne vidim baš takvo nešto, ali mi se sviđa. Ne smem sada to da mu kažem, pošto ima devojku. Nikada se nisam osećala ni pred kojim dečkom tako. Nikad nisam bila toliko slaba, a poznato je da sam jaka i da sam borbena. Svaki put kada treba da se nađem sa njim prikupim snagu. Smeškam se, a srce mi je baš slomljeno. Do sada sam bila hiljadu puta zaljubljena, ali nikada ovako i ovoliko. Pitam se, šta da radim.

2 thoughts on “Uplašena pred sastanak

  1. Skupi hrabrost i reci mi! Život jako brzo prolazi da bi ostala mlada i naivna i nevina. Pozovi posle devojku pa joj se izvini.

    Like

Leave a Reply

