Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Samo da te zaboravim

Sastanak nije prošao nikako, jer nije mogao da se vidimo. Ja bih uvek mogla da se vidim sa njim. Odlučila sam da napišem jednu pesmu sada o našoj vezi i o stanju u kojem se nalazim. Volim da pišem pesme, to svi znate, jer sam jako talentovana. U mom horoskopu mi kaže da sam rođena pesnikinja. Sigurna sam da je i Homer imao slične aspekte kao JA. Svi me ohrabruju da pišem što više, jer uživaju u poeziji, koju ja stvaram, ali ja uglavnom pišem kada se javi neka inspiracija i kao što je već dobro poznato većinom ljubavne pesme. Mnogi autori su uzeli inspiraciju od mene. Par ljudi me je ranije pitalo, kako sam ja počela da Pevam, pa ću jednom prilikom ispričati, kako su me otkrili meniđeri i kako sam postala i Pevačka zvezda. A, sada pesma, koja je i autobiografska, naravno, jer su sve moje pesme autobiografske.

Sinoć sam došla kasno kući
Nisam pila piće, nego sam bila pijana od ljubavi.
Skinula sam šminku i gledala u suze koje su tekle.
Htela sam da zaspem, samo da prestanem da mislim na tebe
Da te zaboravim i da mi ne nedostaješ
Ali nikako da zaspem
Nekako sam utonula u san.

Jutros sam otvorila oči pomislila,
“O, je l’ to kanačno gotovo?!”
Trajalo je dok se nisam umila, a onda opet
Ne, još nije gotovo i sada planiram šta da radim
Hoću samo da te izbrišem, da postojiš za mene
Ali ništa više od toga
Kažu treba vremena, ali ja sam sada u tom vremenu

Ovo je zatvor u koji sam osuđena bez suda i presude
Znam samo da moram da sačekam da prođe kazna
Možda su za  ubistvo i krađu blaži
Večeras ću opet da izađem, samo da ne mislim
Večeras ću opet da izađem da zaboravim da mislim na tebe
Otići ću na bučnu muziku, igrati i ludovati
Sve će me to zabaviti, ali ti nisi tu.

Doći ću kući opet, opet bez tebe
Tog povratka se tako plašim i putujem autom duže
Odvozim prijatelje kući i slušam bučnu muziku
Vozim gledajući u noć samo da ne mislim na tebe
Kada dođem kući sve će me nervirati
Doći će novi dan i onda sve u krug opet i opet
Ja samo treba da sakrijem da želim tebe.

Leave a Reply

