Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Običan dan

Dok Mesec obasjava Zemlju polako, polako
Dok ljudi polako idu na spavanje
Dok majke pevaju deci uspavanku
Dok se neke životinje bude, a druge spremaju za san
Ja sedim i razmišljam kako mi je prošao dan.

Išla sam pored reke, malo šetala šumom
Popila sam čaj  sa rumom.
Kasnije sam pila i cimetom,
Mogla sam i sa limetom.
Istuširala se i namirisala na kokos.

Moje misli lete tako daleko
One su kao pčelice od cveta do cveta
Lete iznad reka, iznad mora i gora
Idu one baš daleko, baš daleko.
One su kao ptice bez granica.

I sada na kraju dana
Dok Mesec obasjava Zemlju polako, polako
Dok ljudi polako idu na spavanje
Dok majke pevaju deci uspavanku
Zatvaram oči misleći na tebe lagano, lagano.

2 thoughts on “Običan dan

Leave a Reply

