Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Ljubavni test

Ovaj test primenjujem vrlo dugo u svom životu, još od obdaništa i prvih ljubavi. Objavila sam ga zvanično 1. juna 2012. godine na jednom Forumu. Test je izazvao masovnu histeriju, jer je pre svega tačan, ali je i jednostavan. Pošto je poznato da sam stručnjakinja za ljubav, podeliću ga i sa vama:

“Izmislila sam jedan psiholoski test, koji bi trebalo patentirati, a odnosi se i na muskarce i na zene. Radi se veoma jednostavno, a pouzdan je 100 %. Primenila sam ga na meni i odlicno je delovao, pa sam tako odlucila i da ga podelim sa vama da i vi probate. Test je jednostavan, ali moze dugo da traje u zavisnosti od broja partnera, sa kojim se povezujete. Ja sam juce to radila dva sata, a danas sam samo sat vremena, jer mi to oduzima mnogo vremena. Evo na primer, uzecemo dve javne osobe: Ognjen Amidzic, kog ne podnosim i Endru Linkoln, na koga se neverovatno palim, da ne kazm, ludo sam zaljubljena u njega. Test je jednostavan – pomislite kako bi zvucalo da povezete svoje ime sa njihovim prezimenom. NA primer kada pomislim Cica Amidzic, odmah iskrivim usta i pomislim: “Bljak!”, a kada pomislim Cica Linkoln: nasmesim se i kazem sebi “Hmmmm” od zadovoljstva. Znaci da je Endru Linkoln covek za mene. Isto tako i momci, pomislite neku devojku i dodajte joj svoje prezime i recite kako zvuci.
Test je jednostavan. Recite svoje primere i reakcije.”

Dakle, napraviću još jedan primer, da vidite kako radi. Uzećemo ime i prezime jednog tenisera, koji je popularan, ali strahovito naporan i dosdan. Ja ga zovem i skakavac, jer stalno skače, bekelji se, krevelji se, izigrava majmuna i misli da zabavlja publiku. To je, naravno, Novak Đoković. Dakle, spojiću moje ime Pevačica sa njegovim prezimenom. Pevačica, a može i Cica Đoković. Moja prva reakcija je kisela grimasa. I mogu da kažem: Fuj! Znači, on nije čovek za mene. To sam i znala, jer mi je on oduvek bio odvratan. A sada ću da spojim svoje ime sa prezimenom Rot od Elaje Rota. Pevacica, odn. Cica Rot. Osmeh na ustima mi se pojavio i baš je lepo. Znači, on je čovek za mene. Probajte i vi.

 

Srećno! ❤

 

Leave a Reply

